Najveća stranka koalicije Hrvatska raste - SDP, objavila je financijsko izvješće o financiranju izborne promidžbe prema kojemu su predizbornu kampanju završili s plusom od 12,5 kuna.
Koalicija je za kampanju potrošila 13,795.322,04 kune. Najveći dio tog iznosa osigurali su iz vlastitih sredstava, a primili su tek 82.574,10 kuna donacija.
Najviše su potrošili na honorar američkog PR stručnjaka Alexa Brauna i njegove tvrtke Penn, Shoen&Berland. Po izbornoj jedinici plaćeno im je 83.712 kuna, odnosno ukupno 837.120 kuna.
Tvrtka Brukete i Žinića, koja je za koaliciju kreirala vizuale kampanje, plaćena je 70.035 kuna po izbornoj jedinici, odnosno nešto više od 700.000 kuna bez PDV-a.
Koaliciji su donacije uplatili ukupno 179 osoba i tvrtki. Najviše im je donirao Hvar d.o.o.- 10 tisuća kuna. Ostale donacije iznosile su od 20 pa do 1000 kuna.