Iz MORH-a su nam napokon odgovorili koliko plaćaju usluge Dijane Čuljak, odnosno njene tvrtke.
Podsjetimo, 24sata su danas prvi objavili dio teksta iz novog Expressa u kojem problematiziramo angažman bivše HRT-ove voditeljice.
Nekadašnja novinarka HRT-a, koja je proteklih godina upamćena po pravosudnoj trakavici zbog sumnje u izvlačenje novca u aferi Core Media, trenutno je angažirana u MORH-u, pojednostavljeno, kao medijska trenerica.
Do ovog podatka bilo je neobično teško doći. U prvom upitu koji smo poslali Ministarstvu obrane postavili smo sljedeća, jednostavna i izravna pitanja: Je li istina da je ministar Mario Banožić angažirao Dijanu Čuljak ili njenu tvrtku za usluge savjetovanja? O kakvom savjetovanju je riječ i otkad je angažirana, ako je angažirana? Tko podmiruje troškove angažmana Dijane Čuljak?
Na ova jednostavna tri pitanja uslijedio je prilično konfuzan, birokratski odgovor Ministarstva obrane.
“S obzirom na nadležnosti koje Služba za odnose s javnošću ima po Uredbi Vlade o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva obrane u obavljanju poslova za potrebe ministarstva odnosno Hrvatske vojske i u skladu sa planiranim financijskim sredstvima za to područje kao i u skladu sa Zakonom o javnoj nabavi koristili smo uslugu podizanja razine komunikacijskih sposobnosti i znanja u Službi za odnose s javnošću pri čemu je naglasak bio na selektiranju i uvježbavanju tema iz resora”, poručili su nam iz Ministarstva obrane.
S obzirom na to da nismo dobili zadovoljavajuće odgovore na postavljena pitanja, poslali smo ih opet, sa zamolbom za konkretnim odgovorima.
Poslali su nam identičan odgovor. Poslali smo im novi, treći upit, ovaj put jasno se pozivajući na Zakon o pravu na pristup informacijama. Tek u popodnevnim satima stigao je donekle zadovoljavajući odgovor.
"S obzirom na niz upita vezanih uz angažman tvrtke Adepto media d.o.o. dostavljamo Vam dodatno pojašnjenje.
Tvrtka Adepto media d.o.o angažirana je u razdoblju od veljače do lipnja 2021. godine, za uslugu podizanja razine komunikacijskih sposobnosti i znanja u Samostalnoj službi za odnose s javnošću i izdavaštvo pri čemu je naglasak bio na selektiranju i uvježbavanju tema iz resora.
Ukupni troškovi iznosili su 19.008,00 kuna (bez PDV-a) što iznosi manje o 5.000,00 kuna mjesečno", odgovorili su iz MORH-a.