Nisam ni u što posumnjala jer je do završetka frizure sve proteklo najnormalnije, u ugodnom ćaskanju i pohvalama koje mi je klijentica uputila. Ostala sam neugodno iznenađena kad se, na prevaru, udaljila iz salona ne plativši račun.
Počela je tako priču Mirjana Klić (27), vlasnica frizerskog salona Mickey na Marinićima pokraj Rijeke, koja je ostala bez 1425 kn, koliko je koštala frizura pletenja afričkih pletenica, po kojima je navedeni salon poznat.
Štoviše - jedini koji na ovom području nudi izradu ovih popularnih frizura.
Došla je oko 9
Bilo je to prošle subote, kad je mlada djevojka, prema dogovoru termina rezerviranog na ime Sanela, došla u salon oko 9 sati.
- Došla je s već prijašnjim pletenicama u repu, koje je prvo trebalo skinuti, a za što mi je trebalo oko tri i pol sata. Nakon toga je tražila i bojenje kompletne dužine kose. Inače, radno vrijeme salona subotom je do 13 sati, no kao vlasnica pristala sam odraditi prekovremeno kako bi nova klijentica iz salona izašla zadovoljna - prisjeća se Mirjana.
'Imam kod sebe 600 kn, idem u auto po ostatak'
Nastavlja kako je oko podne počela izradu novog repa od afropletenica, a budući da je klijentica inzistirala na više pletenica od dogovorenog, za njihovu izradu trebalo je oko četiri sata.
Sanela je bila oduševljena svojim novim izgledom. Mladu frizerku nekoliko je puta pohvalila rekavši kako su pletenice ljepše i urednije od svih prethodnih koje su joj radile kolegice u Zagrebu.
U konačnici, frizerka je pripremila račun, na što je Sanela rekla da kod sebe ima 600 kn (iako je unaprijed bila upoznata s punom cijenom za tu frizuru) te da ide do auta po ostatak novca i vraća se “za tri minutice”.
Ne želeći da frizerka posumnja u njezine namjere, u salonu je ostavila svoju torbicu kao garanciju.
- No kako se nije vraćala ni nakon deset minuta, nazvala sam je, ali telefon joj je bio isključen. Otvorivši torbicu u potrazi za nekim dokumentom, uvidjela sam da se u njoj nalaze samo nebitne sitnice. Tad mi se upalila lampica i odmah sam kontaktirala policiju. Iskreno, vrlo sam tužna i razočarana ljudskom zlobom i cilj mi je upozoriti kolege i kolegice na ovakve neljude jer potrošač je uvijek zaštićen, a pružatelj usluge nema nikakva prava u ovakvim slučajevima, osim privatne tužbe, koju svakako planiram podignuti - kaže razočarana Mirjana i dodaje kako joj je poznavanje širokoga kruga dobrih ljudi pomoglo da istog dana dozna o kome je riječ.
'Javila se i obećala da će platiti, ali sumnjam'
Kao dokaz postoje snimke nadzorne kamere na kojima se vidi djevojka kako ulazi u salon te kako iz njega izlazi u dvorište, gdje je dočekuje netko u autu.
Njeno ime i prezime, kaže, ne želi iznositi u javnost budući da se javila i obećala doći danas platiti račun.
- Sumnjam da će to učiniti, ali dat ću joj šansu. U suprotnom ću objaviti njezine podatke - kaže.