To je to što me zanima!

S prosjekom se ne treba miriti, dajte im da budu najbolja verzija sebe

Obrazovanje nije tek ulaganje u zidove i opremu, obrazovanje bi trebalo biti stalni kreativni proces, razvoj, učenje, mijenjanje, oslobađanje potencijala
Vidi originalni članak

PISA testiranja, nacionalni ispiti, sve upućuje na to da su nam učenici po svojim znanjima, vještinama i sposobnostima - prosječni. Odnosno da su u vrlo pravilnoj Gaussovoj krivulji. Bilo da se uspoređuju među sobom, bilo da ih se uspoređuje s vršnjacima u drugim zemljama i obrazovnim sustavima. Pokazali su to i rezultati drugog dijela OECD-ova testiranja, PISA-e, a koji se odnosio na kreativno mišljenje. Ova vještina definira se kao sposobnost produktivnog stvaranja, vrednovanja i poboljšanja ideja koja može dovesti do originalnih i učinkovitih rješenja, stvaranja novog znanja i upečatljivih ekspresija mašte. Naši učenici našli su se u sredini ljestvice od 64 zemlje, većina ih je dosegnula osnovnu razinu. Pokazalo se da znaju misliti, no vještiji su u unapređenju postojećih ideja nego u smišljanju novih. Izjavili su kako vole kreativni rad, to ih ispunjava, nastavnici im daju prostora da se izraze i cijene njihovu kreativnost.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare