Trenutačno postavljamo semafore i prometnu signalizaciju te vršimo završne detalje. Osim toga, komisija za cestovni promet mora sve pregledati i tek tad ćemo moći pustiti rotor u promet za sav cestovni promet, rekao nam je Goran Radić, voditelj projekta na remetinečkom rotoru.
POGLEDAJTE VIDEO:
Cijeli projekt je u gradnji već 385 dana, a cijena gradnje je 331,6 milijuna kuna. Od čega je 273 milijuna kuna sufinancirano iz fondova EU, a 48 milijuna kuna iz državnog proračuna.
- Sagradili smo tunele istok - zapad u dužini od 280 metara. Vozači iz smjera Lučkog i Novog Zagreba uopće ne moraju ulaziti u rotor, nego mogu proći ispod njega. Kolnici na sjevernoj strani kružnog toka, Jadranski most - Jadranska avenija i Avenija Dubrovnik - Jadranski most, prošireni su za trak i sad imaju četiri vozna traka, od čega dva traka ulaze u kružni tok, a dva traka kao desni skretači ne ulaze u rotor - rekao je Radić i nastavio:
- Projekcije pokazuju da će 40% prometa ići tunelima, a više od 30% bit će manje gužve na rotoru s obzirom na stari rotor. Kad sagradimo i Jarunski most, Zagreb će biti miran sljedećih 50 godina.