To je to što me zanima!

'Roditelji, ugasite TV! Dajte da vam dijete osmisli kraj priče...'

U sklopu natječaja Reach for Change, koji je sufinancirao Tele2, Centar 'Pričaj mi' izradio je kutiju sa slikovnicom i pratećim materijalom za kvalitetno provođenje vremena s djecom
Vidi originalni članak

Mnogi roditelji ne znaju što raditi s djecom u slobodno vrijeme, pa završe pred televizorom, priča nam psihologinja Katarina Tašev.

Predsjednica i voditeljica Centra “Pričaj mi” opisala nam je kako je nastao projekt “Ku-kuc! Priča je unutra”, koji je u sklopu natječaja Reach for Change sufinancirao Tele2.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Skupina psihologinja osmislila je kutiju sa slikovnicom i pratećim materijalom za igranje, koja djeci i roditeljima omogućuje da zajedno kvalitetno, ali i zabavno, provedu vrijeme.

- Još kao studentice počele smo u bolnicama čitati djeci. Priče su od početka bile naš alat. Pomoću lutaka počeli smo s djecom, što se pokazalo vrlo učinkovito - pojašnjava Tašev. Cijelu priču odlučile su dovesti na veći nivo pa su izradile kutiju s autorskim pričama i, uz pomoć natječaja Reach for Change, napravile gotov proizvod.

- Jako smo otvoreni za djetetovu stranu te je stoga samo jedna od priča završena. Ostale djeca s roditeljima završavaju sama - objašnjava nam Tašev kako se, čitajući, između ostalog, razvija djetetova kreativnost.

Mathea Milošević, voditeljica projekta, ističe kako “Ku-kuc” kutija sadržava i dio s uputama za izradu “šumskih predmeta”, što roditeljima i djeci daje još ideja za kvalitetno vrijeme.

- Sva su djeca kreativna, a na nama je da potaknemo njihovu kreativnost - kaže Milošević.

Osim kreativnosti, kutija djecu uči komunikaciji.

- Kad vjeverici mala ptica uđe u deblo, šumske životinje na različite načine pokušavaju otkriti tko je u deblu. Krtica ucjenjuje, zec etiketira... Na kraju ptica kaže da se ih boji, više nego oni nje - prepričala nam je Katarina jednu od priča.

Zaključila je kako im je drago što sve predmete izrađuju društveno marginalizirane skupine.

Dosad su proizveli 800 kutija, a počeli su ih i prodavati.

Zaklada za unapređenje društvenog poduzetništva i života djece Reach for Change i Tele2 Hrvatska već četvrtu godinu provode natječaj za projekte lokalnih društvenih poduzetnika kojima se unapređuje život i budućnost djece, a odabrane projekte sufinanciraju godinu dana iznosom od 180.000 kuna te kroz program Inkubatora podržavajući ih od ideje do utjecaja. Kroz inkubator program pomažu društvenim poduzetnicima razviti kapacitete za rast i održivost. Nositelje projekata nazivaju Liderima promjena.

Proglašenje dobitnika natječaja Reach for Change programa za 2019. godinu bit će 28. svibnja u HUP-u u Zagrebu uz predavanje Helence Pirnat Dragičević, pravobraniteljice za djecu, na temu odnosa društva prema djeci te panel diskusiju naziva “Složimo zajedno slagalicu promjene!” sa sljedećim panelistima: Viktor Pavlinić (predsjednik Uprave TELE2 Hrvatska), Richard Gorvett (Program Director Reach for Change), Diana Helen Madunic (veleposlanica Kraljevine Švedske u RH), Boris Trupčević (CEO Styria) i Berislav Horvat (Country Managing Partner konzultantske tvrtke Ernst & Young). Moderatorica panel diskusije je Iva Šulentić.

Idi na 24sata

Komentari 6

  • 龍出生 03.06.2019.

    Da bi djete osmislilo kraj price prvo mora znati kako se price pisu i pricaju, djete ce napravit najbolju pricu ako mu date dovoljno primjera prica za citanje i dovoljno dobar razlog da je napise i da bude relativno strogo ocjenjena, mozda se nekima to cini kao glupa ideja ali kada vidite sta "djeca" pisu u skoli u esejima...

  • Lutko, pošto je pašteta? 01.06.2019.

    sjajna ideja da se dijete privuče na igru van ekrana :)

  • Awesome McAwesome 01.06.2019.

    A ta kutija je sigurno besplana??

Komentiraj...
Vidi sve komentare