Otac sam djevojčice koja pohađa 4. razred osnovne škole u Šibeniku.
Što me smeta? Smeta me kada se za domaći rad učenicima zadaju zadaci s napomenom: skinite to s interneta, isprintajte to s Interneta, to pronađite na Internetu. Dakle, sve se vrti oko Interneta.
Je li učiteljica ikada postavila pitanje: Imaju li svi učenici u kući Internet odnosno imaju li uopće kompjuter?
Svjedoci smo aktualnih rasprava na svim portalima pa i u Hrvatskom saboru na temu gladne djece u školama. Takve djece možda u školi u koju ide moja kći nema, ali u Hrvatskoj ih na žalost ima, pa bilo tko i bilo što govorio o tome. U takvoj situaciji, valja postaviti pitanje: zašto se domaći zadaci zasnivaju na pretraživanju Interneta, ako i statistički podaci govore o nedovoljnoj opremljenosti kućanstava Internetom, barem ne u onom smislu da bi ta opremljenost bila nužan uvjet obrazovanja.
U moje doba nije bilo Interneta pa se generacija, hvala bogu, dobro obrazovala. Ja jesam za školske sadržaje s Interneta ali samo kao dodatne, alternativne, a ne kao jedine i isključive. To je po meni predmet za raspravu jer je prisutna socijalna neosjetljivost učitelja i potpuno nepoznavanje socijalnih i materijalnih prilika svojih učenika.
Druga stvar koja me jako smeta je što sam u udžbeniku za 4. razred osnovne škole naišao na zadatak koji se veže uz rap (rep) kulturu pa i jedan zadatak kojim kaže: napišite repersku pjesmu. Zar je rep i reperska glazba postala sastavni dio opće kulture? Znamo što je rep i da ta glazba obiluje vulgarnim stihovima pa je u jednom razredu i jedna učenica riješila zadatak na način da je napisala u reperskoj pjesmi: učiteljice tko vas j..e. Tko je tu kriv: neodgojena učenica ili sustav koji nameće neprihvatljive vrijednosti uličarske kulture, nepoštivanja starijih (odnosno nikoga) i zašto uopće rep i reperska pjesma može biti dio domaćeg rada?
Roditelj Goran M.
*komentari i stavovi čitatelja nisu nužno i stavovi redakcije 24sata