Riječki Autotrolej povukao je iz upotrebe deset gradskih autobusa Mercedes Citaro zbog sustavnih problema s različitim tipovima kvarova i nemogućnošću da iste servisiraju jer zastupnik Euroline izgubio zastupstvo pa ne može ispuniti uvjete iz garancije.
No, nije Rijeka jedina. Iste tipove autobusa i to u otprilike isto vrijeme, prije četiri godine, nabavio je i zagrebački ZET, a kako doznaje Tportal i njihovi su autobusi, njih oko 60, imali iste kvarove.
Iz sindikata ZET-ovih sindikata autobusa kažu da je riječ o pucanju fleksibilnih ispušnih cijevi, pucanju nosača motora, propuštanju zračnih jastuka na ovjesu i još nekim različitim manjim kvarovima. No, dodaju, kako imaju sreće da u svojoj ARZ radionici imaju dovoljno ljudi koji su bili u stanju riješiti kvarove. Iz sindikata govore kako je s autobusima bilo problema čim su ih nabavili. Ipak, ti su autobusi danas u funkciji i voznom stanju.
Rijeka ima problema s naplatom servisa, ZET-u sve riješila leasing kuća
I dok Rijeka sada ima problema kako naplatiti servis, osposobiti autobuse i staviti ih ponovno u promet u ZET-u, pak, s tim nemaju problema. Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a kaže da je sve kvarove koji su nastali na njihovim autobusima pokrila leasing kuća.