To je to što me zanima!

Razglednica iz Brazila punih 19 godina putovala je do Zagreba

Nismo mi krivi. Odgovorni smo za pošiljku od njezina ulaska u Hrvatsku i odradili smo taj dio profesionalno, kažu iz Hrvatske pošte
Vidi originalni članak

Pošalješ razglednicu iz Rija 2001. godine, a stiže primaocu 2020., smije se Zagrepčanin, čiji mu se prijatelj “pohvalio” kako je nakon 19 godina dobio razglednicu iz Brazila.

- Pitao me zašto mu nisam rekao da ponovno putujem u Južnu Ameriku. Nažalost, nisam putovao ja. Putovala je razglednica, i to puno puta oko svijeta, čini se - rekao je pošiljatelj.

Hrvatska pošta dostavlja pošiljke na području Hrvatske i nema informacija o tome gdje se razglednica nalazila i zašto je do nas putovala toliko godina.

- Nakon što je prispjela u Hrvatsku, dostavili smo je za nekoliko dana, sukladno zakonskim rokovima - objašnjavaju iz Hrvatske pošte.

Prema brojevima na pečatima, može se pretpostaviti kako je razglednica doista godinama bila u Brazilu. Ipak je to velika država.

Ima problema s poštanskim pošiljkama i u maloj Hrvatskoj. Jedna iz Šćitarjeva nije stigla do Njemačke, nego je ostala u obližnjoj Velikoj Gorici.

- Pitala sam u Pošti mogu li u paketu poslati likere. Prema njihovim uputama, zamotala sam boce u foliju s mjehurićima. Paket dugo nije stigao na odredište, a ja sam još dulje pokušavala saznati gdje je ‘zapeo’. Konačno sam vidjela zapisnik o povratu pošiljke i saznala kako je vraćena iz sigurnosnih razloga. Od osam boca, jedna je bila razbijena, a druga je nestala - ispričala je čitateljica iz Šćitarjeva.

U Hrvatskoj pošti objašnjavaju kako tekućine trebaju imati adekvatno i čvrsto unutarnje pakiranje koje smanjuje mogućnost oštećenja.

- Tekućine trebaju biti zatvorene u nepropusnim spremnicima smještenima u bloku stiropora unutar kutije. Na našim internetskim stranicama dostupne su upute za pakiranje paketa - kažu u Hrvatskoj pošti.

Dodaju kako korisnik može podnijeti prigovor pisanim putem u poštanskom uredu, poštom ili putem online obrasca. Utvrdi li se odgovornost Hrvatske pošte, korisnik ima pravo na naknadu štete koje je propisano Zakonom o poštanskim uslugama i općim uvjetima davatelja usluge.

Prigovoriti se može u slučaju više naplaćene poštarine, gubitka pošiljke, prekoračenja roka za prijenos ili uručenje pošiljke, neobavljene ili necjelovite usluge te kad je pošiljka oštećena ili je njezin sadržaj umanjen.

HAKOM: Nema zagarantiranih rokova za isporuku

Nisu predviđeni garantirani rokovi prijenosa i uručenja poštanskih pošiljaka u međunarodnom poštanskom prometu. Razglednice, dopisnice i čestitke nemaju broj za praćenje pa nije moguće utvrditi kretanja od prijamnog ureda do odredišta, kažu u nadležnoj regulatornoj agenciji HAKOM.

Kako se žaliti
1. Prigovor se može podnijeti u roku od tri mjeseca od dana predaje pošiljke u unutarnjem prometu, a u roku od šest mjeseci u međunarodnom, kažu u Hrvatskoj pošti.

2. Ako korisnik nije zadovoljan pisanim odgovorom, može podnijeti pritužbu povjerenstvu za pritužbe potrošača pri davatelju usluge, dodaju u regulatornoj agenciji HAKOM.

3. Korisnik koji nije zadovoljan odgovorom povjerenstva može u roku od 30 dana podnijeti zahtjev za rješavanje spora HAKOM-u, koji to treba riješiti u četiri mjeseca.


 

Idi na 24sata

Komentari 93

  • Igorson 21.08.2020.

    Pošaljem 2 razglednice s mora u isto selo. Jesna dođe, druga ne.

  • Teioalo postman 21.08.2020.

    Hrvatska pošta bi izgubila i slona da ga netko pošalje.

  • 19.08.2020.

    a najbolje, kad ostavljaju obavijesti da nismo doma, a doma smo, dok druge poste te nazovu, pitaju jesi doma, posalju uredno mail i dostave ti paket bilo koje velicine na vrata, dok ovi iz HPa uvijek ista prica... da je malo veci paket, odmah u branimirovu ili kvartovsku... tak da trebaju se HPovci ugledat recimo na GLS il druge firme, jer ovo nema smisla da svaki put moras ic po paket, a doma si...

Komentiraj...
Vidi sve komentare