Ukupno 64 škole od jeseni uvode eksperiment cjelodnevne nastave. Roditelji djeca OŠ Novi Marof zbog toga su provjedovali. Roditelji su neiformirani, djeci se neće ništa bitno promijeniti, kažu ravnatelji
Vidi originalni članak
Najvažnije je što je to u konačnici dobro za djecu, ona će iz ključnih predmeta - hrvatskog jezika i matematike - imati taj dodatan sat tjedno, što će im dati prostora za dodatno vježbanje ili 'brušenje' vještina. Cjelodnevna nastava ne znači da će djeca cijeli dan biti u školi. Slaganje rasporeda je stvar od škole do škole. On se može stisnuti ili rastegnuti, ovisno o potrebama škole. Djeci u našoj školi ništa se značajno neće promijeniti, priča nam Boris Počuča, ravnatelj OŠ Ivan Cankar, jedine zagrebačke škole u kojoj će se od jeseni provodi eksperimentalan program cjelodnevne nastave. Ta se škola prijavila na program zajedno s još 68 škola diljem zemlje, od kojih je odabrano njih 64.