I mi imamo proizvode koji su na stalnom sniženju i koji su sigurno povoljniji od konkurencije. Sniženja i akcija će biti još, poručili su predstavnici Getroa, Mercatora i Lidla odgovarajući na zadnju Konzumovu akciju u kojoj su snižene cijene 22 proizvoda. U usporedbi s konkurencijom Konzumovih 22 proizvoda očekivano su jeftiniji - za 20 kuna od drugog na Billinu popisu. Tako Konzum ima najjeftinije mlijeko, kavu, ementaler... Međutim, u Getrou je nešto jeftinija šunka, a u Lidlu ulje. U Konzumu su u srijedu cijene za proizvode iz svoje košarice spustili za oko 15 posto, a do kraja godine najavili su sniženje cijena za još 200-tinjak proizvoda.
Među navodno jeftinijim proizvodima je i kava Franck koju smo mi kupili 3. lipnja. Tada joj je, kao i sada, cijena bila 15,99 kuna. Naravno, moguće je da je u međuvremenu kava bila skuplja pa su joj sada spustili (vratili) cijenu.
Inače, većina trgovačkih centara u svoje akcije uvrštava proizvode svojih robnih marki (Konzum je uvrstio osam od 22 artikla), čiju je kvalitetu nemoguće usporediti.
Kao odgovor na Konzumovu akciju jakom reklamnom kampanjom odmah su reagirali u Lidlu. Oni su odmah u četvrtak objavili oglase u novinama u kojima su na akciju stavili 10-ak istovrsnih proizvoda koji su pojeftinili u Konzumu. Ovakav rat idealan je za potrošače, kojima će pritisak na lisnice valjda malo popustiti.
PRIJE POLA GODINE CIJENE SU BILE ZA TREĆINU NIŽE
U Hrvatskoj udruzi potrošača podsjećaju da su cijene mnogih proizvoda iz Konzumove košarice u tom, kao i drugim centrima, još prije pola godine bile i 30 posto jeftinije.
U AGROKORU NE ŽELE OTKRITIKOLIKE SU BILE STARE CIJENE
U Konzumu nisu htjeli otkriti stare cijene za svih 22, nego samo za 10 proizvoda.
- Ako vam sve otkrijemo, razotkrit ćemo se pred konkurencijom - pravdaju se.
NA SIR OTPADA POLA IZNOSA POJETTINJENJA KOŠARICE
Polovica Konzumova pojeftinjenja otpada na kilogram sira ementalera. To znači da oni koji ne kupe kilogram sira “K-plus” neko veće pojeftinjenje neće niti osjetiti.
U KERUMU CIJENE IPAK PUNO NIŽE OD KOMZUMOVIH
Željko Kerum tvrdi da su usprkos Konzumovom sniženju cijene u njegovom trgovačkom lancu Kerumu ipak najniže. Konzumovu akciju opisao je kao običan marketinški trik.
- Todorić od države dobiva 300 milijuna kuna subvencija, što ga stavlja u daleko povoljniju poziciju od svih nas ostalih - rekao je Željko Kerum.