To je to što me zanima!

Rampa ne radi, vlakovi prolaze, isključili uređaje zbog radova

Iz HŽ-a su nam rekli da se tamo izvode radovi te da zato uređaji ne rade. Strojovođe su dobile uputue da zaustave vlak ispred prijelaza, daju zvučni signal i krenu tek kad vide da su svi automobili stali
Vidi originalni članak

Išao sam na posao oko 6.30 sati u četvrtak kad je naišao teretni vlak. Ispred mene su bila dva automobila i vozili smo iz Sopnice prema Branimirovoj. Sva sreća da smo svi bili spori jer se rampa nije spustila, rekao nam je u četvrtak čitatelj 24sata iz Zagreba. Snimio je i video iz zagebačke Dubrave. 

POGLEDAJTE VIDEO: Rampa podignuta, a vlak prolazi

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Snimio je prolazak teretnog vlaka te se jasno vidi kako je rampa podignuta, a ne radi ni zvučno-svjetlosna signalizacija.

Samo koji sat kasnije dobili smo fotografiju čitatelja s istog prijelaza na kojem je opet prolazio vlak, ali nije radila niti zvučna niti svjetlosna signalizacija.

Inače, na tom dijelu cesta prelazi preko dvije pruge i obje imaju svoje rampe i signalizaciju.

HŽ: Uređaji ne rade zbog radova

Iz HŽ Infrastrukture odgovorili su nam da se na tom dijelu izvode radovi te da uređaji ne rade. Dodali su kako su strojovođe dobile upute da se zaustave ispred prijelaza, daju zvučni signal i nastave voziti 10 km/h kad se uvjere da su sva vozila stala.

POGLEDAJTE VIDEO: Vlak prolazi, rampa i signali ne rade

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

'Poštovani, u razdoblju od 5. svibnja u 7.00 sati do 7. svibnja 2020. u 23.00 sata izvode se radovi na izgradnji željezničkog stajališta u Sesvetskoj Sopnici. Za to vrijeme uređaji za osiguranje željezničko-cestovnog prijelaza isključeni su iz funkcije regulacije prometa. Napominjemo da sigurnost sudionika u željezničkom i cestovnom prometu nije upitna jer svi vlakovi dobivaju nalog koji ih obvezuje da se zaustave ispred željezničko-cestovnog prijelaza, daju zvučni signal i nastave s vožnjom od 10 km/h tek kada se uvjere da su sva cestovna vozila stala (sukladno Pravilniku o načinu i uvjetima za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom).'

Cura nedavno poginula kod Zaprešića

Podsjećamo, nedavno je u u Brdovcu kod Zaprešića vlak naletio na automobil u kojem su bile tri djevojke. Jedna od njih, 27-godišnjakinja koja je sjedila na zadnjem sjedištu, je preminula. 

POGLEDAJTE VIDEO: Vlak naletio na auto kod Zaprešića

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

'Nisam vidio nikakvu signalizaciju'

Svjedoci s kojima smo pričali, ljudi koji su prvi stigli na mjesto nesreće jer žive praktički uz prugu, rekli su nam da nisu vidjeli nikakvi signalizaciju niti su čuli zvučne signale koji se pale kad vlak prolazi. Tvrde kako su čuli samo prasak, a onda mrtvu tišinu.

PRIJELAZ UŽASA KRAJ ZAPREŠIĆA 'Moja Anita sjela je u auto, ni minutu kasnije poginula je...'

- Sjedio sam na kauču metar od balkona koji je bio otvoren. Čim sam čuo udarac, izletio sam van. Na ulici je bila mrtva tišina. Dvije cure su istrčale iz auta i počele vrištati. Njih dvije su bile u šoku, treća nije disala. Kad sam trčao iz dvorišta nisam vidio da signalizacija radi. Svi su se derali da ne zvoni - ispričao nam je svjedok nesreće koji je prvi došao do uništenog auta.

- I ja sam tu blizu,odmah ova prva kuća. Samo se čuo udarac, nije radila signalizacija. Ništa nije zvonilo. Bilo je tu nesreća i prije, ali ne jer signalizacija nije radila, nego jer su ljudi prolazili dok je zvonilo. Ovo je prvi put da je nesreća bila, a da signalizacija nije radila - kaže drugi svjedok.

ZAPREŠIĆ: POGINULA U NALETU VLAKA 'Signalizacija nije radila, čuo se jak prasak, potom mrtva tišina'

I vozačica je navodno dala izjavu policiji u kojoj tvrdi da signalizacija nije radila. S druge strane, strojovođa i njegove kolege na kontrolnoj točki tvrde da je signalizacija bila upaljena.

Tijekom očevida, piše Jutarnji list, provjerili su ispravnost signalizacije koja je uredno radila.

Idi na 24sata

Komentari 70

  • ivanunited 09.05.2020.

    Znalo je bit toga i bez radova... Niš čudno kad pogledamo kolike hž silne novce ulaže sigurnost za automobile i pješake.... Njima je bitno da vlakovi voze makar kasnili i 4 sata a kako ljudi prelaze prugu, signalizacija, prijelazi za pješake, pothodnici za pješake to je znastvena fantastika za te inženjere...

  • tutek! 08.05.2020.

    A da su stavili upozorenje na neispravnu rampu i dodatni oprez? Zar je to toliko skupo???

  • 08.05.2020.

    Najmanje što su trebali učiniti jest poslati čuvare pružnih prijelaza i rasporedit ih u tri smjene da dežuraju.Za to su plaćeni a zato i postoje.No koga briga iz uprave Infrastrukture za takvu sitnicu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare