To je to što me zanima!

'Svi smo bili u šoku': Vlak kod Križevaca iskočio iz tračnica

U tijeku je očevid kako bi se utvrdilo zbog čega je vlak iskočio iz tračnica. Iz HŽ-a kažu da nema ozlijeđenih, a da je prema prvim informacijama vlak prošao pored signala koji zabranjuje daljnju vožnju
Vidi originalni članak

Putnički vlak iskočio je jutros oko 6 sati iz tračnica pred ulazom u kolodvor Križevci. 

POGLEDAJTE VIDEO

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Kako su nam rekli iz PU koprivničko-križevačke, dojavu o iskakanju vlaka u Prikraju Križevačkom dobili su u 6.10 sati. U tijeku je očevid kako bi se utvrdilo zbog čega je vlak iskočio iz tračnica. Još nije poznato ima li ozlijeđenih.

No, čitatelj koji je bio u vlaku ispričao je kako je trećina vlaka, koji je dolazio iz Zagreba, završila u kamenom nasipu te da su putnici u šoku, ali koliko je vidio nije bilo ozlijeđenih. Dodaje da je bilo 15-ak ljudi u vlaku.

- Čekali smo oko sat vremena da nas prebace do kilometar udaljenih Križevaca. Prvo smo bili u vlaku, a onda smo morali čekati na cesti - rekao nam je čitatelj. 

O cijeloj nesreći oglasili su se i iz HŽ-a Infrastrukture.

- Danas u 6:10 sati putnički vlak koji je vozio iz smjera Zagreba prema Koprivnici iskliznuo je iz kolosijeka u kolodvoru Križevci. Prema prvim saznanjima vlak je prošao pored ulaznog signala koji je zabranjivao daljnju vožnju. Točan uzrok iskliznuća utvrdit će očevid koji je u tijeku. Ozlijeđenih putnika nema - navode iz HŽ-a.

Od visokog izvora iz HŽ-a doznajemo da novootvoren kolosjek na kojem je iskočio vlak bez potpune signalizacije. To potvrđuje i Dalibor Petrović iz Sindikata strojovođa Hrvatske, koji ipak sumnja da je razlog nesreće bio ljudski faktor, ne toliko nepotpuna signalizacija.

- Prema informacijama koje imamo, nesreća se dogodila jer strojovođa nije razumio nalog za izvanredne situacije koje je dobio u kolodvoru Gradec prije vožnje. Znamo da je prošao pored crvenog signala te je vlakom skrenuo na kolosjek na koji nisu montirane šine. Završio je vlakom na tucaniku - rekao je Petrović. Dodaje kako je točno da signalizacija na toj pruzi nije potpuna i da to svakako otežava strojovođama, ali da to nije nesavladiv problem za strojovođe koji su adekvatno obučeni za neredovote situacije. Dodaje, ovaj incident posljedica je skraćivanja škole za mlade strojovođe još iz 2015. i to zbog uvođenja, kaže, protuzakonitog Pravinika o osposobljavanju strojovođa u HŽPP-u. 

 - Sada se kolege u svega tri do četiri mjeseca osposobljavaju za vožnju nekoliko tipova vlakova. Do 2015. samo za jedan tip osposobljavalo se po šest mjeseci. Sadašnja uprava HŽ Putničkog prijevoza konačno je shvatlia naša upozorenja da je to problem koji može zavšiti teškom tragedijom te je u postupku izmjena nezakonitog pravilnika iz 2015. - rekao je Petrović. Dodaje i da je od 2015. do danas oko 60 mladih strojovođa školovano prema skraćenom programu. 

Iz HŽ Infrastrukture potvrdili su da je vlak prošao kroz crveno svjetlo.

Idi na 24sata

Komentari 161

  • Mentalist15 03.12.2019.

    Oni kilometar nisu mogli pješke nego su radije čekali sat vremena

  • 03.12.2019.

    Opet napad šokova!

  • Vrac666 03.12.2019.

    S obzirom da vlakovi voze sve sporije i sporije za 10 ak god vozit če unatrag

Komentiraj...
Vidi sve komentare