Neposredno nakon polijetanja zrakoplova Dubrovnik Airlinea 9A-CDC iz Madrida za Dubrovnik u ponedjeljak u 19.05 sati kontrola leta obavijestila je pilota aviona da su na pisti s koje su polijetali pronađeni komadi guma i metalni predmet. Posada aviona ipak je odlučila nastaviti put.
- Prilikom polijetanja oštetila se guma na lijevom glavnom podvozju. Posada je donijela dobru odluku. Bolje je da su krenuli za Dubrovnik i potrošili gorivo. Rizičnije je sletjeti s težim zrakoplovom - objasnio je Marko Marunić, direktor službe za upravljanje kvalitetom Dubrovnik Airlinea. Zračna luka u Dubrovniku pripremila se za moguće probleme pri slijetanju, ali avion je prizemljio bez problema oko 22 sata. Tehničari su zatim pregledali zrakoplov i otkrili da se s jedne gume odvojio vanjski sloj te da se slomio tzv. deflektor, koji služi za raspršivanje snijega zimi. Motor i drugi dijelovi aviona nisu oštećeni. U zrakoplovu je bilo 108 putnika i sedam članova posade. Ozlijeđenih nije bilo. Tijekom leta putnicima nisu spomenuli problem, jer opasnosti, kažu, nije bilo. Panika u zraku samo bi zakomplicirala let do Dubrovnika.
CONCORDE SE SRUŠIO ZBOG PUKNUTE GUME
U padu Concordea u blizini Bourgeta u Francuskoj u srpnju 2000. godine poginulo je 113 ljudi. Istraga je otkrila da je zrakoplov pri polijetanju prešao preko metala na pisti koji je otpao avionu koji je uzletio ranije. Zbog toga je zrakoplovu pukla guma čiji su dijelovi udarili u krila. Pritom je nastao pritisak u rezervoaru koji se raspao, te je počelo curiti gorivo. Concorde se srušio i eksplodirao.