To je to što me zanima!

Pusić: Most je rješenje, ali to još ne znači da će ga EU platiti

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Potpredsjednica Vlade i ministrica Vesna Pusić komentirala je situaciju sa Pelješkim mostom, a osvrnula se i na presudu koja se tiče Ljubljanske banke
Vidi originalni članak

Što se tiče granice, znate kakva je situacija, rekla je ministrica Vesna Pusić na pitanje o Pelješkom mostu i situaciji s BiH. 

- Pelješki most je pitanje povezivanja europskog teritorija i pitanje funkcioniranja svih pravila vezano i za schengenske kriterije, obzirom da bi Hrvatska trebala udovoljiti svim uvjetima za ulazak u Schengen dvije godine od ulaska u EU - kazala je Pusić.

Dodala je kako je Europska komisija izabrala stručnu agenciju koja je izvršila analizu različitih mogućih modela povezivanja europskog, odnosno hrvatskog teritorija. Pusić kaže kako se već prošlog proljeća znalo u kojem pravcu ta predstudija ide.

- Most je optimalno rješenje, ali se tu ne spominje da se taj projekt kvalificirao za financiranje iz EU fondova, a to je posao koji je pred nama - kazala je Pusić. Ministrica kaže kako će se o svim poslovima konzultirati i s BiH. 

"Hrvatska poštuje potpisani ugovor sa Slovenijom"

Ministrica je komentirala i pitanje Ljubljanske banke. Istaknula je da Hrvatska u potpunosti poštuje potpisani Memorandum sa Slovenijom, uključujući i četiri točke, od kojih jedna kaže da bi došlo do zastoja u sudskim postupcima, potrebno je da obje strane zatraže taj zastoj. 

- Ne može se na temelju jedne strane zatražiti zastoj. Hrvatska strana je u tom postupku zatražila zastoj, a slovenska strana je odbila zatražiti zastoj i temeljem toga nije mogla biti realizirana ta točka Memoranduma - rekla je Pusić i dodala da će Hrvatska i dalje u potpunosti poštovati Memorandum, ali se dalje od toga ne može.

Ministrica kaže kako oni ne mogu više od onoga što je u njihovoj nadležnosti. Komentirala je da bi se postupak momentalno prekinuo kada bi i slovenska strana zatražila zastoj. 

Idi na 24sata

Komentari 53

  • nela_saz 07.03.2014.

    Stvar je u tome da bi od peleškog mosta 7x MANJE KOŠTAO PELJEŠKI TUNEL.(Nebih znala ni ja za to da negledam HRT3 ujutarnjem terminu). Tunel ispod mora nebi morao biti zatvoren zbog jake bure koja ovdje često puše, imao bi ekoloških prednosti. Most je na ovom pjeskovitom terenu teže izvediv jer stupovi se moraju jako duboko zabetonirati i biti veoma gusto postavljeni, što naravno nemože garantirati stabilnost mosta kod jakog vijetra.Po zakonu BiH IMAJU NAS PRAVO TUŽITI Visokom pomorskom sudu u Dusseldorfu jer remetimo njihovo pravo prolaska kroz Međunarodne vode. Sa strane ekologije tunel je opet bolji jer su morski organizmi bolje zaštićeni(time i uzgoj stonske kamenice). U dokumentarcu snimljenom 2007. spominje se idejni projekt kapetana duge plovidbe Rudića iz Rijeke koji je prezentirao našoj vladi BEZ USPJEŠNO. Zašto bi vlada uštedila 7struku količinu novaca kad naša vlada voli trošiti naše novce?

  • Bambaulo_1 23.01.2014.

    Vesna - ne pametuj kad pameti nemaš..

  • tarantula636 23.01.2014.

    i ja sam junferica a li nemojte to svatiti ozbiljno

Komentiraj...
Vidi sve komentare