U središtu Beograda u ponedjeljak popodne vladao je potpuni prometni kolaps nakon što su taksisti, u nizu višednevnih prosvjeda zbog navodne nelojalne konkurencije, u popodnevnoj špici blokirali nekoliko ključnih prometnica što je izazvalo revolt građana i dovelo do protublokada, čak i fizičkih sukoba.
Beogradski taksisti su tijekom dana, poslije desetodnevnih blokada, radikalizirali prosvjed zapriječivši Ulicu kneza Miloša, jednu od ključnih gradskih prometnica Takovsku, Trg Nikole Pašića, magistralnu prometnicu od Trga Slavija do Savskog trga, te dio Bulevara kralja Aleksandra, a portali i elektronički mediji javili su o „nizu manjih ili većih incidenata na gradskim ulicama“, poglavito „zbog blokade javnog gradskog prijevoza“.
Prema izvješćima beogradskih medija, na križanju u Nemanjinoj ulici ispred sjedišta srbijanske vlade, nasuprot koje su Ministarstvo vanjskih poslova i Ministarstvo obrane, policija je uhitila nekoliko osoba, od kojih je „barem jedan taksist“.
Reporter Hine nazočio je situaciji u kojoj su, ispred Ministarstva vanjskih poslova, policijski automobili u pratnji skupine vozila s diplomatskim oznakama, poslije sastanka u Ministarstvu, izbjegavali blokadu vozeći pločnikom između taksista koji su zapriječili izlaz na kolnik.
Taksisti prosvjeduju protiv udruge CarGo, optužujući ju za nelojalnu konkurenciju jer prijevoz organizira korištenjem aplikacije s mobitela, ne plaća porez i ne ispunjava zakonske uvjete za javni prijevoz, te su takve usluge jeftinije od onih koje taksisti naplaćuju po svojem cjeniku.
Taksisti tvrde da je riječ o „organiziranom kriminalnom klanu“ koji "radi u interesu tajkuna", a cilj im je da uguše udruge taksista i naprave monopol u toj vrsti prijevoza, zbog koje će usluge te vrste prijevoza kasnije znatno poskupjeti u odnosu na današnje.
U Beogradu je u više udruga registrirano oko 6.500 taksista, ali i sami taksisti tvrde kako je među njima puno „divljih“ koji „pljačkaju građane i sramote poštene taksiste“.
Prema procjenama stručnjaka, Beogradu je za normalnu razinu usluge te vrste prijevoza, potrebno oko 5.000 taksista.
Udruga CarGo tvrdi da ima 750.000 registriranih članova, ali nema podataka s koliko automobila je organiziran prijevoz, niti statistike koliko građana koristi njihove usluge posredstvom aplikacije.
Javnost je, uz revolt zbog višednevnih blokada podijeljena, a sve su brojnija mišljenje da su taksisti svojim prosvjedima i blokadama samo napravili "besplatnu marketinšku uslugu" udruzi CarGo, radeći u korist vlastite štete.
Suprotna su mišljenja i stajališta i u samom vrhu vlade Srbije, poglavito između premijerke Ane Brnabić i potpredsjednice vlade i ministrice prometa, građevinarstva i infrastrukture Zorane Mihajlović.
Dok Brnabić poručuje kako „nije pošteno da taksisti maltretiraju građane“ blokiranjem grada, uz ocjenu da je „to što rade najbolja reklama za CarGo“ jer ne krše zakon već samo traže rupe u propisima, ministrica Mihajlović savjetuje udruzi CarGo da se „ili registrira ili ukine“, jer „država mora znati tko vozi građane“.
Napetosti su, navode beogradski mediji, eskalirale na Savskom trgu, ispred bivšeg željezničkog kolodvora, gdje su deseci građana protublokadom zapriječili taksiste koji su blokadom onemogućili funkcioniranje linija javnog gradskog prijevoza.
Na ulicama je, zbog aktualnih blokada i incidenata, pojačano prisustvo policije, a prosvjed taksista završen je oko 17 sati, uz postupno normaliziranje prometa.