U petak će se saznati tko je autor pobjedničkog slogana. Novi slogan dolazi nakon prijašnjih 'Mala zemlja za veliki odmor', te 'Mediteran kakav je nekad bio'...
Vidi originalni članak
Hrvatska turistička zajednica predstavila je svoj novi krovni slogan - 'Croatia Full of Life', odnosno 'Hrvatska, puna života', javlja Večernji list.
U petak će se saznati tko je autor. Naime, na izradi novog krovnog slogana HTZ-a bilo je angažirano pet timova, GREY Zagreb i GREY EMEA, domaći Studio Sonda d.o.o. i M&C SAATCHI, BBDO Zagreb s britanskim AMV BBDO-om i DEC BBDO-om iz Španjolske, Bruketa&Žinić sa španjolskim partnerom SCPF te McCann Zagreb s britanskom tvrtkom Future Brands.
Podsjetimo, do sada su bila dva službena slogana hrvatske turističke promocije. Slogan 'Mala zemlja za veliki odmor' koristio od osnivanja HTZ-a , a od 2001. do danas koristio se slogan 'Mediteran kakav je nekad bio'.