Proglašeni najcool brendovi prema odabiru generacije Z
Kako bi do dodjele uopće i došlo, prije toga JoomBoos je proveo veliko online istraživanje u suradnji s vodećom istraživačkom kućom IPSOS, a u istraživanju su ispitali 600-tinjak pripadnika generacije Z o njihovim navikama konzumiranja brendova i o tome koje brendove najviše lajkaju. Generacija Z podrazumijeva sve one između 13 i 21 godine, a kao prva „digital native“ generacija imaju jedinstvena očekivanja, iskustva, životni stil i vrijednosti. Zahvaljujući digitalu oni razmišljaju i obrađuju informacije drugačije od svojih prethodnika, a kod kupnje proizvoda, prema ovom istraživanju, najvažnija im je kvaliteta.
Tko je najviše cool?
Koje brendove hrvatski Gen Z-eri smatraju najkvalitetnijima i najviše cool danas je na online dodjeli nagrada otkrila voditeljica Iva Šulentić. Ona je uživo proglasila pobjednike u čak 15 kategorija: : Negazirana voda, Gazirana voda, Kava, Sokovi, Čokolada, Keksi, Sladoled, Slane grickalice, Žitarice, Namaz, Salame, Muška i ženska njega, Mobiteli, Mobilni operater i Shopping centar. A evo tko su pobjednici.
• Negazirana voda: JANA
• Gazirana voda: JAMNICA
• Kava: NESCAFÉ
• Sok: Coca-Cola
• Čokolada: MILKA
• Keksi: DOMAĆICA
• Sladoled: KING
• Slane grickalice: ČIPI ČIPS
• Žitarice: NESQUIK
• Namaz: NUTELLA
• Salama: GAVRILOVIĆ
• Muška i ženska njega: NIVEA
• Mobitel: SAMSUNG
• Mobilni operater: A1
• Shopping centar: Arena Centar
Predstavnici brendova zahvalili su se generaciji Z, koja je sudjelovala u još jednom velikom istraživanju provedenom u suradnji s vodećom istraživačkom kućom IPSOS* i pomogla im da postanu još bolji, da postanu još više cool!
Gdje možete pogledati dodjelu nagrada?
Ako ste propustili pogledati, video dodjele i dalje možete pronaći na Facebooku JoomBoosa te na 'Coolest Brands Awards' stranici.
Izvori istraživanja: Istraživanje o generaciji Z, IPSOS, srpanj 2019. i Omiljeni brandovi generacije Z, IPSOS, prosinac 2019.