To je to što me zanima!

Probijen je posljednji tunel koji vodi prema Pelješkom mostu

Na pristupnim cestama Pelješkom mostu probijen je četvrti, posljednji tunel. Radi se o tunelu Supava dugom 1290 metara, koji se nalazi na dionici pristupnih cesta koje gradi grčki Avax
Vidi originalni članak

Tunel Supava čini jedan od najzahtjevnijih dijelova cjelokupnog projekta cestovnog povezivanja južne Dalmacije i pristupnih cesta Pelješkom mostu s obzirom na to da je između njega i drugog tunela na toj dionici – Polakovice – most Ston dug 485 metara, odnosno iz jednog tunela se izravno ide na most, a zatim s mosta opet izravno u drugi tunel, piše u nedjelju Večernji list.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Tunel Polakovica, dug 1242 metra, probijen je u srpnju. U Hrvatskim cestama kažu da je na mostu Ston sve spremno za prihvat i montažu segmenta koji su proizvedeni u Brodosplitu.

Na dionici pristupnih cesta koje gradi austrijski Strabag također su dva tunela – Debeli brijeg dug 2467 metara te tunel Kamenice dug 499 metara. Debeli brijeg je probijen krajem prošle godine, i to 74 dana prije planiranog roka, a tunel Kamenice probijen je potkraj travnja ove godine.

POGLEDAJTE VIDEO Krenulo asfaltiranje Pelješkog mosta: Sve je bliži konačnom izgledu, radi se punom parom

Pristupne ceste Pelješkom mostu, ukupne dužine 30 kilometara, vrlo su zahtjevan projekt kao i sam most zbog brojnih objekata i nepristupačnog terena na trasi. Ugovor za gradnju stonske obilaznice, poddionice Sparagovići/ Zaradeže – Prapratno i Prapratno – Doli, sklopljen je 9. listopada 2019., a izvođač radova Avax uveden je u posao 5. prosinca te godine.

Na toj dionici jedan od objekata je i vijadukt Prapratno dug 212 metara, na kojem je završena montaža čelične konstrukcije. Vrijednost gradnje te dionice je 511,5 milijuna kuna.

POSKUPILE SIROVINE Kinezi će tražiti još 450 milijuna kuna doplate za Pelješki most?

Ugovor za gradnju dionice Duboka – Sparagovići/Zaradeže sklopljen je 9. listopada 2019., a radovi su počeli 13. studenoga te godine, kada je izvođač službeno uveden u posao. Strabag je taj posao ugovorio za 478,3 milijuna kuna. Na toj dionici su uz tunel Debeli brijeg i Kamenice još su i objekti vijadukt Doli duljine 156 metara te mostovi Dumanja jaruga I duljine 488 metara i Dumanja jaruga II duljine 80 metara.

Idi na 24sata

Komentari 5

  • winston22 07.11.2021.

    mogli su napravit skelu za par iljada kuna,

  • prokurator 07.11.2021.

    a i taj most je money pit svoje vrste...

  • winston22 07.11.2021.

    Sad će se odmah cijela vlada ukrcati u limuzine avione i helikoptere, pa to treba pohvaliti otvoriti, prerezati traku, nakon toga zajesti i zapiti

Komentiraj...
Vidi sve komentare