To je to što me zanima!

Probijanje Učke: Svaki dan će probiti 14 metara cijevi tunela

Nova dionica prolazi kroz gusto naseljeno područje, no prilikom projektiranja posebno se vodilo računa da se očuva što veći broj sagrađenih kuća
Vidi originalni članak

Nema izgovora, raditi se mora bez obzira na sunce, vrućinu, kišu, vjetar. Moramo sve stići na vrijeme, kako je i obećano, kažu vrijedni majstori na gradilištu kraj tunela Učka.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 1

  • roundtrain 26.07.2021.

    Sa uređajem, na kojem se ostvaruje popust 50% na tunel Učka i 30% na Ipsilon, Učka - Rovinj (izlaz Kanfanar) cijena je 60.12 kuna, u oba smjera. Kada se pusti u promet dionica Cerovje - Učka, ta će cijena iznositi blizu 90 kuna. A 2026, sa drugom cijevi tunela Učka i dionicom Matulji - Učka, ta će cijena sa uređajem biti, po mojoj procjeni, minimalno 120 kuna. Bez uređaja blizu 200 kuna, Rijeka - Rovinj, u oba smjera. Tako da ne vidim razloga za veselje, osim kod Bine Istre. No, tko želi platiti NULA kuna, neka koristi dionicu: Rijeka-Veprinac ( prije tunela Učka skrene se desno prema Veprincu)-odvozi 15 minuta preko brda Učka-Boljunsko Polje-Paz-Cerovje-Pazin-Žminj-Kanfanar-Rovinj, 98 km (7 km duže no preko Ipsilona i 20 minuta dulje) za 95 minuta. A vozi se oku neopisivo ugodnijem ambijentu kroz središnju Istru regionalnim cestama, bez tunela, bez naplate, cestama sa malim prometom. Zimi se može koristiti Rijeka-Mošćenićka Draga-Plomin-Raša-Barban-Kanfanar-Rovinj, 111 km i 120 minuta.

Komentiraj...
Vidi sve komentare