To je to što me zanima!

Prilog o nagrađivanju vjernosti kupaca u utorak uz 24sata

Prvi sustavi nagrađivanja kod nas su zaživjeli početkom 2000-ih godina i od tada su se postupno razvijali, od ručnog unošenja podataka pa sve do modernih sustava koji bilježe i analiziraju svaku pojedinačnu kupnju svakoga kupca
Vidi originalni članak

Ideja o nagrađivanju kupaca za njihovu vjernost te konstantno motiviranje za ponovni povratak u trgovinu, postala  je glavna okupacije svih trgovačkih lanaca u SAD-u u 19. stoljeću. Mnogu su u to doba počeli izdavati bakrene kovanice kao nagradne kupone za kupce, potom je krenulo tiskanje svojevrsne poštanske markica, a zatim su ih zamijenili printani kuponi na kutijama. Era programa vjernosti počela je još krajem 1970-ih godina kao koncept davanja nagradnih milja od avioprijevozničkih kompanija. Prvi su se toga  dosjetili Amerikanci, a najuspješniji te ujedno jedan od prvih na tržištu bio je Frequent Flyer program American Airlinesa pod nazivom “AAdvantage” pokrenut 1981. godine. Ta je njihova akcija polučila golem uspjeh pa su ih svi počeli kopirati. Tako su u nas prvi sustavi nagrađivanja zaživjeli početkom 2000-ih godina i od tada su se postupno razvijali, od ručnog unošenja podataka pa sve do modernih sustava koji bilježe i analiziraju svaku pojedinačnu kupnju svakoga kupca.
Hrvatski trgovci su, naime, prepoznali važnost ovog alata, svjesni da jedino dugoročnim ulaganjem u razvoj te upoznavanjem kupaca i njihovih potreba mogu zadržati postojeće i privući nove kupce.
Tako sada sve veći broj trgovaca tradicionalne kartice, postepeno mijenja za programe moderne ere, odnosno mobilne aplikacije. Kakva je punuda na našem tržištu, doznajte u prilogu koji izlazu u utorak, 21. veljače, uz novine. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare