To je to što me zanima!

Prije šezdeset godina nazivali su ih ludima. Danas njihove ideje zaokružuju na izborima

Paranoični proizvođač slatkiša Robert Welch će u siječnju 2022. dobiti svoju prvu veliku biografiju ‘A Conspiratorial Life: Robert Welch, the John Birch Society, and the Revolution of American Conservatism’
Vidi originalni članak

Sugar Daddy je ne pretjerano ugledni sredovječni muškarac kojem stanje bankovnog računa kupuje mlade djevojke. Kod nas ih zovemo “sponzorima”. Prije više od pola stoljeća Amerikanci svoje Sugar Daddies nisu tražili na internetu, nego u trgovinama slatkišima. Bili su posvuda - gotovo kao komunistički agenti u paranojama radikalnih američkih patriota - simbolizirajući upravo ostvarenje američkog sna, priliku da se uživa u skladnom braku poduzetničke slobode i šećerne ljubavi konzumenata. Tržište slatkišima prve polovine 20. stoljeća eksplodiralo je 1920-ih, s tisućama malih, regionalnih proizvođača koji su pokušali zadovoljiti golemu potražnju za praktičnim džepnim slasticama. Postale su popularne na frontu Prvog svjetskog rata, kao čokoladne “dizalice” za vojsku u rovovima.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare