Hrvatska se opet ujedinila u nesreći, milijuni su spremni na odricanje da bi se pomoglo stradalima u potresu. Empatija je vrijednost koja je danas potisnuta, mnogima daleka i nepoznata, gotovo izgubljena. Ali teški životni trenuci bude osjećaje i kod onih koji su zaboravili ili negdje u sebi zametnuli to temeljno ponašanje povezano s dobrotom. Kada osjećamo empatiju za nekoga, to znači da razumijemo u kakvoj se bolnoj situaciji ti ljudi nalaze, a kada shvatimo da ti ljudi imaju slične emocionalne potrebe kao što su i naše, da trebaju podršku, ljubav i toplu riječ, bit ćemo u mogućnosti suosjećati s njima.
Empatija i susosjećanje preduvjet su da bismo sebe mogli staviti na mjesto drugoga, a onda i da lakše pomognemo. Ne samo riječima podrške, već i djelima. Danas svjedočimo da neizmjerno mnogo dobrote hrvatski građani manifestiraju prema pogođenima i stradalima, pa se i 24sata simboličnim činom pridružuju humanitarnim kampanjama.
Stoga smo odlučili da, u suradnji s Tiskom i Fortenova grupom, sav prihod od prodaje broja novogodišnjeg dvobroja 24sata bude uplaćen u korist stradalih u potresu. Hvala što nas čitate i kupujete!