Ocjenama od jedan do pet čitatelji magazina Reader’s Digest pokazivali su kojim robnim markama najviše vjeruju. Prosječna ocjena za 24sata visokih je 4,45. Čitatelji su nam dodijelili vrlo visoke ocjene za kvalitetu (4,4), izgled (4,4), upotrebljivost (4,5) i primjerenost cijene (4,5). Ocjene u svim kategorijama najviše su od svih dnevnih novina. Novine 24sata su tako, već drugu godinu zaredom, dobitnik prestižne nagrade Trusted Brand. Među devet dnevnih listova u anketi, 34,8 posto ispitanika dalo nam je najviše povjerenja. Među nešto više od 800 ispitanika, njih 91,1 posto naveli su da kupuju naše novine, a 43,9 posto su 24sata preporučili drugima.
Nagradu Trusted Brand u kategoriji automobil osvojio je Opel, u kategoriji banke PBZ banka, a najbolja kreditna kartica je American Express. Među čokoladama najbolji je Kraš, a od vitaminskih proizvoda Cedevita.
Nivea je najbolja u kategoriji kozmetika te sredstava za njegu kože i sredstava za njegu kose, Podravka među juhama, Jana je najbolja voda, Dukat naomiljeniji mliječni proizvod, a Gavrilović konzervirani mesni proizvod.