Provjeravajući poslove Skladgradnje, Uskokovi istražitelji došli su i do Hrvatskih cesta, koje su se dosad predstavljale kao tvrtka bez afera. Kako otkriva Poslovni dnevnik, Skladgradnja radi na brzoj cesti od Sv. Kuzma do Križišća, vrijednoj 800 milijuna kuna, iako nisu bili na natječaju. Također sumnjiv je i ugovor financiranja brze ceste do zadarske luke Gaženica koja je poskupila s prvotno planiranih 250 na 660 milijuna kuna i koju su formalno gradile Hrvatske ceste, ali su ih plaćale Hrvatske autoceste.
Bivši čelnik HC-a, Stjepko Boban navodno je u posljednjih mjesec dana više puta bio na razgovoru u Uskoku, što je potvrdio za Poslovni dnevnik. No, rekao je da s istražiteljima nije razgovarao o HC-u već da im je samo dostavio dokumente i informacije vezane uz istrage bivše uprave HAC-a.
No, i saborski zastupnik Ivica Pančić tvrdi da je čuo za malverzacije pri ugovaranju poslova na dionici Sv. Kuzam - Križišće. Još prošli tjedan poslao je pitanje Vladi oko te prijeporne dionice. Pančić je zaključio kako je većina natječaja u cestogradnji namještena, cijene su prenapuhane, a poslovi su se dijelili naknadno između podobnih tvrtki.
>>> Izvorni članak pročitajte OVDJE