To je to što me zanima!

"Predizborna kampanja HSP-a bit će najskuplja"

Za lokalne izbore Anto Đapić i partneri angažirali su vrhunske stručnjake u kampanji. Đapić se pohvalio da će to biti najskuplja kampanja
Vidi originalni članak

Osječki gradonačelnik Anto Đapić aktivno se priprema na predizbornu kampanju koju je nazvao "Budimo realni". Obzirom da će ona, kako sam Đapić najavljuje, biti najskuplja kampanja do sada, "kakva i priliči stranci koja računa s pobjedom", Đapić i njegovi koalicijski partneri HDZ i HSU za promociju su angažirali vrhunske marketinške i novinarske stručnjake. Proteklih nekoliko dana snimili su pet spotova koje je režirao Mladen Dizdar, a u kojima, osim Đapića i njegovih koalicijskih kolega, glume glumci osječkog HNK, ali i poznati komičar Hrvoje Kečkeš. Kroz kadrove snimljenih spotova "prolaze" i  neki izvorno osječki proizvodi, čime Đapić promovira i akciju "Kupujmo osječko". Đapić je pokazao da nosi odijela Slavonija-tekstila i kupuje Kanditove čokoladice, još iz vremena dok ih je donosio Branimiru Glavašu u bolnicu, a vozače gradskog poduzeća GPP ponudio je pivom. Đapić je za snimanje promidžbenih filmova izabrao tvrtku 3D iz Beograda.
- Unajmili smo opremu iz svih krajeva, a ne samo iz Srbije, i to samo zato što je tamo iznajmljivanje kamera jeftinije - pokušali su opravdati tu činjenicu članovi Đapićeve predizborne logistike pozivajući se na štednju u toj vrlo skupoj kampanji. Dvočlana ekipa studija 3D iz Beograda tako već danima boravi u Osijeku i snima Đapića na brojnim osječkim lokacijama. Ta činjenica nimalo se ne sviđa slučajnim prolaznicima kojima registracija BG teško ide uz ime Ante Đapića i HSP-a.

Idi na 24sata

Komentari 1

  • PapaŠtrumpf 12.03.2009.

    Kada se misli uvesti kategorija \"Porijeklo novca\" u nas ?

Komentiraj...
Vidi sve komentare