Osječki gradonačelnik Anto Đapić aktivno se priprema na predizbornu kampanju koju je nazvao "Budimo realni". Obzirom da će ona, kako sam Đapić najavljuje, biti najskuplja kampanja do sada, "kakva i priliči stranci koja računa s pobjedom", Đapić i njegovi koalicijski partneri HDZ i HSU za promociju su angažirali vrhunske marketinške i novinarske stručnjake. Proteklih nekoliko dana snimili su pet spotova koje je režirao Mladen Dizdar, a u kojima, osim Đapića i njegovih koalicijskih kolega, glume glumci osječkog HNK, ali i poznati komičar Hrvoje Kečkeš. Kroz kadrove snimljenih spotova "prolaze" i neki izvorno osječki proizvodi, čime Đapić promovira i akciju "Kupujmo osječko". Đapić je pokazao da nosi odijela Slavonija-tekstila i kupuje Kanditove čokoladice, još iz vremena dok ih je donosio Branimiru Glavašu u bolnicu, a vozače gradskog poduzeća GPP ponudio je pivom. Đapić je za snimanje promidžbenih filmova izabrao tvrtku 3D iz Beograda.
- Unajmili smo opremu iz svih krajeva, a ne samo iz Srbije, i to samo zato što je tamo iznajmljivanje kamera jeftinije - pokušali su opravdati tu činjenicu članovi Đapićeve predizborne logistike pozivajući se na štednju u toj vrlo skupoj kampanji. Dvočlana ekipa studija 3D iz Beograda tako već danima boravi u Osijeku i snima Đapića na brojnim osječkim lokacijama. Ta činjenica nimalo se ne sviđa slučajnim prolaznicima kojima registracija BG teško ide uz ime Ante Đapića i HSP-a.