To je to što me zanima!

Bandić: Od utorka cijena karte javnog prijevoza bit će 10 kuna

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Mjesečni đački i umirovljenički pokazi, kao niti oni za radnike neće pojeftiniti. Dnevna karta pada s 40 na 30 kuna. . Ovo je prvo pojeftinjenje od samostalnosti
Vidi originalni članak

Karta za tramvaj i autobus u Zagrebu od utorka će imati jedinstvenu cijenu i stajati 10 kuna. Mjesečni đački i umirovljenički pokazi, kao niti oni za radnike neće pojeftiniti. Karta za jednokratnu vožnju dosad je stajala 12 i 15 kuna ukoliko je kupljena izvan vozila i u vozilu, a 10 kuna na vrijednosnoj pretplatnoj karti. Elektronska karta vrijedi sat i pol u svim pravcima, a papirnata i dalje sat i pol samo u jednom smjeru. Dnevna karta pada s 40 na 30 kuna. Ovo je prvo pojeftinjenje prijevoza u Zagrebu od samostalnosti Hrvatske.

Kao ozbiljan čovjek vučem odgovorne poteze u vrijeme krize i besparice. Naš cilj je da karta bude jeftinija, ali da je svi plaćaju – rekao je Milan Bandić.

Višak zaposlenih u Holdingu ide u kontrolore

Kontrole će biti znatno rigoroznije, najavio je Bandić. Možda se neće otvarati sva vrata za ulaz, a višak zaposlenih u Holdingu će biti prebačen na kontrole u tramvaju. Gradonačelnik najavljuje sličan sustav kao u Beču i Pragu. Novi kontrolori će nadgledati i one koji jedu, piju, ometaju druge putnike, ulaze kad je tramvaj pun i slično. Podsjetimo, kazne za to su 500 do 800 kuna. Na taj iznos su porasle i kazne za švercanje, ali se može proći jeftinije ako se odmah plati 250 kuna.

ZET gubi 10 milijuna kuna, za mjesec dana analiza

ZET će izgubiti ovom odlukom 10 milijuna kuna, a vjeruju da će prodati više karata. Bandić kaže da će za mjesec dana imati rezultate, pa će onda odlučivati i o daljnjim potezima, a možda je moguće i pojeftinjenje mjesečnih pokaza.

- Za mjesec dana ćemo izaći s novim modelom kontrole i imat ćemo analizu ovog pilot projekta spuštanja cijena – rekao je.

Naplata parkiranja na Paromlinu

Bandić inače uvodi i naplatu parkiranja na parkiralištu Paromlin pored dvorane Vatroslav Lisinski. Od 7. listopada za 10 kuna se može ostaviti automobil od šest ujutro do 18 poslijepodne. Od 18 do 6 ujutro, cijena je pet kuna.

Prijevoz kućnih ljubimaca

I ZET je na svojim stranicama naveo važnije izmjene u javnom prijevozu. Osim cijena karata, kao najveće promjene naveli su one koje se odnose na prijevoz kućnih ljubimaca. 

- Putnik će, bez obzira na dan i vrijeme, smjeti prevoziti jednu životinju u vozilu. One do 30 cm visine moraju biti u „transportnim kutijama“, a druge na povodniku i s brnjicom, a za sve je obavezna potvrda o cijepljenju protiv bjesnoće. Karta za prijevoz životinje je 10 kuna i odnosi se na one veće (iznad 30 cm) - stoji u priopćenju. 


Idi na 24sata

Komentari 86

  • LebronPetrovic 30.09.2013.

    Mnogo ! E da je 4 kn onda bi razmislio !

  • marija hrvat 30.09.2013.

    Zaista je lijepo da su odlučili pojeftiniti prijevozne karte ali razočaralo me što nisu spustili i cijene mjesečnoga pokaza . Smatram da je dosadašnja cijena prevelika . Moj prijedlog bi bio da cijenu stave 200 kn pa ce se ljudima više isplatiti kupiti mjesečni ili godišnji pokaz nego švercati . Treba realno sagledati činjenicu koliko ljudi radi za MANJE OD 3000 kn ,a k tome su mnogi od njih podstanari ili imaju kredite ili što je najgore od svega ne mogu niti svojim poštenim radom zaraditi dovoljno za preživjeti mjesec. Vjerujem da velika većina stanovnika našeg lijepog Zagreba jednostavno nije u mogućnosti izdvojiti 360 kn za pokaz . Bio bi velik znak od strane zeta da su smanjili i radnički mjesečni i godišnji pokaz ovako samo iznova pokazuju koliko su zapravo socijalno neosjetljivi. go mi je dradD bar netko u ovoj državi ima dobru plaču i d je zadovoljan ali uvijek treba biti svjestan koliko je onih koji jedva krpaju kraj sa krajem. S poštovanjem

  • Lord97 30.09.2013.

    za 4 eura u beću se voziš s metroom (ubanom), tramvajem i busom a godišnja đačka karta je 60 eura. i onda se ljudi ćude zašto se švercaš tramvaji kasne prepunisu (naravno nemože zet na to utjecat ali mogu nabavit bar po jedan tramvaj za svaku liniju još) itd.

Komentiraj...
Vidi sve komentare