Ovaj rast Arena Hospitality Group potvrđuje kontinuiranim rastom portfelja, tekućim programom ulaganja za unapređenje postojeće imovine i neumoljivom usredotočenosti na poboljšanje iskustava gostiju. Rezultati iz 2022. potaknuti su izvanrednom ljetnom sezonom, jasnom strategijom, kvalitetnim ulaganjem te snažnim razvojem.
Na temu vrhunskih poslovnih rezultata u 2022. godini osvrnuo se Boris Ivesha, predsjednik nadzornog odbora te je istaknuo:
„Vjerujemo da su rezultati 2022. godine uspostavili temelj za naš budući razvoj. Zahvaljujući našoj strategiji i financijskim zalihama uspješno smo prebrodili tekuću gospodarsku neizvjesnost, što ukazuje na našu otpornost posljednjih nekoliko godina. Iako trenutačna stopa inflacije može uzrokovati kratkoročnu fluktuaciju u profitabilnosti, uvjereni smo da možemo nastaviti s dobrim financijskim rezultatima, zaobilazeći povećanje ulaznih troškova i uz samodostatne izvore energije. Sa zadovoljstvom i pouzdanjem očekujem da ćemo našim dionicima osigurati korist tako što ćemo nastaviti s ulaganjem u imovinu vrlo visoke vrijednosti.“
Industrija putovanja doživjela je u 2022. snažan oporavak diljem Europe pa je i sveukupan rezultat Grupe nadmašio svaka očekivanja te rezultate iz 2019. godine. Prihodi su se povećali za 79,1%, na 825,3 milijuna kuna (u 2021. prihod je iznosio 460,7 milijuna kuna) i za 6,1% u odnosu na 2019. EBITDA se povećala za 43,8% na 235,0 milijuna kuna (u 2021. iznosila je 163,4 milijuna kuna) i za 2,4% u odnosu na 2019. godinu. Rast koji nadilazi rezultate iz 2019. i izvanredno povećanje u odnosu na prethodnu godinu, obilježili su oporavak poslovanja općenito, osobito u Hrvatskoj gdje je prihod porastao za 17,9%, a EBITDA za 22, 5 % u odnosu na 2019.
„U godini pred nama nastavit ćemo jačati prisutnost Grupe u zemljama srednje i istočne Europe i ubirati plodove ulaganja u nadogradnju objekata u našem portfelju. Strateški važnim kapitalnim ulaganjima koja planiramo u 2023. dodatno ćemo unaprijediti ponudu luksuznih kampova, a u Zagrebu otvaramo novi art'otel. Društvo je osiguralo snažan novčani položaj i portfelj u koji se kvalitetno ulaže i o kojemu se brinu naši predani zaposlenici pružajući podršku sve većoj potražnji za visoko kvalitetnom uslugom koju nudimo. Iz tog razloga i uz ohrabrujuće povećanje potražnje odmorišnog turizma diljem Europe, naša je Uprava uvjerena da će Grupa ostvariti daljnji rast i izvanredne rezultate i u poslovnoj godini koja nam predstoji.“ – izjavio je Reuel Slonim, predsjednik Uprave.
Arena Hospitality Group posljednjih je godina uvodila raznolikost u poslovanje i strateški iskoračila iz Hrvatskog tržišta prema Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji s akvizicijom hotela Arena Franz Ferdinand Nassfeld. Grupacija tako nastavlja s razvojem i nadogradnjom postojećih objekata i diversifikacijom portfelja uzbudljivim projektima koji čine temelje za budući rast i razvoj.