Iz Ministarstva financija i Porezne uprave u priopćenju na internetskim stranicama izrazili su žaljenje što su turisti, ali i hrvatska javnost morali biti svjedoci ''posljedica postupaka jednog neodgovornog i nesavjesnog poduzetnika'' te iznijeli svoju stranu priče.
- Porezni obveznik je dopisom od 17. lipnja 2013. upoznat s odredbama Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi, kojim se poziva da se izjasni zašto nije postupio po istom. Očitovanje nikad nije dostavljeno - kažu u priopćenju i dodaju:
Zapisnikom o obavljenom nadzoru od 19. lipnja 2013. konstatirane su nepravilnosti u radu poreznog obveznika MALIŠA d.o.o. U Zapisniku o obavljenom nadzoru utvrđeno je da porezni obveznik na vrijeme ne izvršava svoje obveze. Također je utvrđeno da je porezni obveznik dužnik koji ima dug od 883.080,76 kn. Isti nije dostavio prijavu poreza na dobit niti PDV-a za 2012., kao ni obrasce za 2013. bez obzira na pozive i opomene upućene od nadležne ispostave Porezne uprave, tako da je njegov dug u stvari i veći.
Nastavljaju kako je dotični porezni obveznik Zapisnik o poreznom nadzoru zaprimio 2. srpnja te je mogao uložiti prigovor koji je i zaprimljen 7. kolovoza.
''Znao je da ćemo ga zatvoriti ako ne plati porez''
- Porezni obveznik je bio upoznat s činjenicom da ako ne podmiri svoje porezne obveze, da će mu biti izrečena Naredba o privremenoj zabrani obavljanja djelatnosti. Unatoč tome, porezni obveznik je nastavio nesmetano raditi, a u Poreznu upravu se javio tek 1. kolovoza 2013. Ignoriranje zakona nažalost se manifestiralo nezadovoljstvom gostiju hotela. Iz svega je vidljivo da je porezni obveznik iskoristio i svoje goste i javnost navodeći ih na pogrešne zaključke - objašnjeno je. Dodaju kako je Trgovački sud u Rijeci nad istim 6. prosinca 2012. pokrenuo prethodni postupak za utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, koji do danas nije okončan.
- Slijedom navedenog, porezni obveznik imao je niz mogućnosti za podmirenje i reprogramiranje svojeg poreznog duga, tako da izjave da je Ministarstvo financija, Porezna uprava „kruta“ u naplati poreznih dugova ne odgovaraju činjeničnom stanju. Do ponovnog otvaranja hotela došlo je iz razloga što je postignut dogovor s poreznim obveznikom tj. dan mu je rok od 8 dana za podmirenje cjelokupnog dugovanja. Dogovor je postignut zbog svih nedužnih gostiju hotela koji su morali ispaštati zbog postupaka vlasnika hotela.
Ministarstvo financija, Porezna uprava smatra da nepoštivanje zakona i neizvršavanje poreznih obveza u nepravedan položaj dovodi sve one poduzetnike koji poštuju zakon i izvršavaju svoje obveze unatoč teškoj gospodarskoj situaciji i bez obzira na godišnje doba - stoji u priopćenju.