Polleo Sport kao regionalni lider u području sportske suplementacije i fitness opreme koji trenutno posluje na sedam tržišta – Austrija, Njemačka, Švicarska, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina te Makedonija, akvizirao je tvrtku bivšeg hrvatskog franšizera Protieni.si te na taj način od početka rujna proširio svoje poslovanje za pet novih lokacija u Hrvatskoj pa tako ukupan broj maloprodajnih mjesta u mreži u ovom trenutku prelazi brojku trideset.
Bez konkurencije
Ovim potezom, Polleo Sport je potvrdio svoju lidersku poziciju u regiji te dodatno osnažio vlastitu strategiju rasta i proboja na nova europska tržišta. Nove poslovnice Polleo Sporta nalaze se u Supernovi Zadar, Garden Mall-u, Avenue Mall-u, Mall of Splitu te u Ulici slobode 1 u Splitu.
Iz Uprave Polleo Sporta poručili su: „Rast koji je Polleo Sport ostvario na inozemnim tržištima u zadnjih nekoliko godina prvi je pokazatelj jačine brenda, a širenjem maloprodajne mreže na domicilnom tržištu, želimo potvrditi status lidera u industriji sportske prehrane. Akvizicijom bivšeg hrvatskog franšizera marke Proteini.si, pokazujemo svoju snagu na hrvatskom tržištu te približavamo misiju Polleo Sporta novim kupcima. Naša snaga i ponos oduvijek su bili i ostali naši Polleo stručnjaci te nam je izuzetno drago što će njihovo znanje i iskustvo moći prepoznati i posjetitelji novih lokacijama. Kao firma, ostajemo i dalje predani svom cilju, a to je stvaranje aktivnije i zdravije zajednice.„
Planovi za budućnost
Značaj ove akvizicije komentirali su i predstavnici renomiranih međunarodnih revizorskih kuća.
„Kroz zadnjih par godina suradnje, uvjerili smo se da je Polleo Sport jedinstven koncept u smislu vrijednosti brenda, ali i same kvalitete proizvoda i pristupa tržištu. U kontekstu toga, lijepo je vidjeti kada jedna dobro planirana ideja i vizija dobije rezultate i u kontinuiranom i snažnom regionalnom rastu i prisustvu na regionalnim tržištima. Ova akvizicija će svakako učvrstiti poziciju Polleo Sport-a na tržištu te omogućiti da jednostavnije i kvalitetnije dođe do svojih korisnika te ih inspirira na sportski način života koji Polleo promovira.“ – komentirao je Andrija Garofulić, iz međunarodne organizacije za pružanje usluga revizije, računovodstva, prava i savjetovanja – Mazars.
„Polleo Sport, sa svojim jedinstvenim konceptom kralja u fitnessu („The Fitness King“), pokazao se kao izuzetno agilna i fleksibilna kompanija, koja je istovremeno spremna odgovoriti na nove izazove i pravila poslovanja te stvarati nove trendove na rastućem tržištu naslonjenom na svijet fitness-a i zdrave prehrane. Rezultat ove akvizicije je konsolidacija domaćeg tržišta te učvršćenje pozicije lidera na domaćem i regionalnom tržištu. Konsolidirano domaće tržište trebalo bi poslužiti kao snažna baza i temelj za nastavak širenja na inozemna tržišta.“ - Ante Salopek iz Deloitte Savjetodavnih usluga.
Razvojem vlastitog koncepta na tržište DACH regije te širenjem maloprodajne mreže na području Hrvatske i Slovenije, Polleo Sport je rijedak primjerak hrvatskog brenda koji hrabro gradi svoju internacionalnu budućnost.