To je to što me zanima!

Pokušaj ubojstva šefa HND-a? "Prepilili su šarafe na kotaču"

Nije prvi puta da se netko „igra“ šarafima na kotačima mojega auta. Jednom su ih samo odšarafili napola, ali je auto bio relativno nov pa sam brzo shvatio da nešto nije u redu, napisao je Leković
Vidi originalni članak

Saša Leković, predsjednik Hrvatskog novinarskog društva, objavio je na Facebooku da se u četvrtak netko "igrao" vijcima na kotačima njegova automobila.  Kako je napisao, automobil mu je poludio i počeo krivudati po autocesti.

-  Uspio sam ga zaustaviti u zaustavnoj traci i shvatio da mi je prednji desni kotač iskrivljen i prednja plastična „maska“ izvaljena iz ležišta. Kako je auto star prva misao bila je da je to uzrok. No, kako imam odličnog auto mehaničara koji mi „radi“ aute već gotovo 25 godina a auto je bio na tehničkom i registraciji prije dvadesetak dana ništa mi zapravo nije bilo jasno. Odšlepali su me do prvog ozbiljnog auto mehaničara koji je auto preuzeo, obećao da će ga pregledati i ustanoviti uzrok kvara što je prije moguće. Čovjek me nakon nekog vremena obavijestio kako je ustanovio da su dva zavrtnja/šarafa na desnom prednjem kotaču prepiljena do pola i da je nakon 300 kilometara vožnje to uzrokovalo pucanje. (Naime, pokupio sam zavrtnje/šarafe, tj. njihove ostatke, na mjestu nezgode i ponio ih sa sobom).
Nije prvi puta da se netko „igra“ zavrtnjima/šarafima na kotačima mojega auta. Jednom su ih samo odšarafili napola, ali je auto bio relativno nov pa sam brzo shvatio da nešto nije u redu. Ovaj satri ionako stalno „drnda“ pa ne primijetim odmah promjenu. To je inače jedna od češćih metoda „opstrukcije“ - napisao je Leković na Facebooku. 

Stanka zbog Lekovića: 'To je nedopustivo. Sloboda tiska je jedna od temeljnih sloboda'

Zastupnici Nenad Stazić u ime SDP- a, Branko Bačić u ime HDZ- a, Miro Bulj u ime Mosta, Milorad Pupovac u ime SDSS-a te Milorad Batinić u ime HNS- a zatražili su u Saboru stanku sjednice zbog pokušaja ubojstva predsjednika Hrvatskog novinarskog društva. 

Nakon stanke zastupnicima se obratio Goran Beus Richembergh (HNS).

- Izražavam najdublju zabrinutost zbog situacije koja eskalira i solidarnost sa svim novinarima. Zabrinjava činjenica da je val verbalnih nasilja, govora mržnje postao naša svakodnevica. Ni jedan tekst ne može proći da se na autora ne sruči čitav niz najprljavijih izraza. Iza takvih poruka kriju se mali miševi, jadnici, luzeri. I ovo su ozbiljne stvari. Ne samo da zabrinjava da ni jedan slučaj nije istražen do kraja nego zabrinjava da i policijski službenici kod takvih slučajeva kažu onima koji prijavljuju da to prijave kao uznemiravanje. To je nedopustivo. Gospodin Leković koji je umalo izgubio glavu, koji je gotovo ubijen, jedan je od ljudi kojem se najviše prijeti otkako je predsjednik HND- a, ali takve prijetnje primaju i mnogi drugi. Pozivam Vladu da odmah reagira. Sloboda tiska je jedna od temeljnih sloboda, nema demokracija ukoliko se ugrožava sloboda medija. Vlada je zadužena da pruža jamstva svima da žive u sigurnom društvu. Svaki put kad se dogodi nasilje ili ozbiljna ugroza dužni smo reagirati. Podržavamo inicijativu da se što prije sazove sjednica Odbora za medije i da se pozovi MUP i da javnost upoznamo s time koliko je država funkcionalna u zaštiti svojih građana - rekao je Richembergh (HNS).

Idi na 24sata

Komentari 162

  • Sigmund Freud 29.10.2016.

    Kako je ovaj četnik dospio na čelo Hrvatskog novinarskog društva alo Hrvatskog zar nema Hrvata novinara e moji SDP-ovci ovo je vaš problem.

  • purgerica prva 29.10.2016.

    Ma daj Saša! Koga farbaš! Opet dižete hajku kako bi prikrili prave teme. Još mi nisi poslao odgovor koji nije niti tvoj prethodnik riješio u prosincu 2013.g.! Hej, Saša, kad će odgovor, baviš se izmišljotinama. Zašto nisi dizao hajku zbog svastike, terorista sa stadiona u Francuskoj, izvješća SOE u kojoj se navodi kako jača "čewtnički ekstremizam" u RH! Ajmo Saša, na prave i još uvijek ne riješene probleme.

  • ravno1 28.10.2016.

    Moje iskustvo sa gubljenjem kotača je slijedeće. Prije par godina, vraćajući se kući, sa puta dogog 60 km, čuo sam neki čudan zvuk iz zadnjeg dijela moga automobila. Stao sam, pregledao auto sa svih strana i sve mi je izgledalo normalno. Čak sam nogom lupio po svakom kotaču. Krenuo sam dalje, taj zvuk se i dalje čuo. Nije bio posebno jak pa sam nastavio laganijom vožnjom. Jedan kilometar prije kuće, na malo jačoj uzbrdici, motor je radio normalno, a automobil se počeo zaustavljati i zaustavio se. Išao sam pogledati, bila je noč i nisam ništa ustanovio. Zvao sam prijatelja koji me je odšlepao do kuće. Ujutro sam digao auto na dizalicu, lupio po zadnjem kotaču i kotač je otpao. Vijaka nije bilo. Zvao sam prijatelja limara koji je ustanovio da se taj kotač malo teže montira na doboš. Kako sam mjesec dana prije toga događaja bio u gumiservisu, zaključili smo da serviser nije dovoljno pažljivo stavio kotač na doboš i kasnije nije dovoljno pritegnuo vijke. Neki su također rekli da ti pneumatski pištolji nisu baš najpouzdaniji. Ugodno sam se iznenadio kada sam kasnije u jednom gumiservisu u Krku vidio da serviser na kraju kontrolira zategnutost vijaka moment ključem.

Komentiraj...
Vidi sve komentare