To je to što me zanima!

Pokrenut 'Zdravstveni semafor'! Sada možete reći koliko ste zadovoljni uslugom u zdravstvu

Upitnik o iskustvima s hrvatskim zdravstvenim sustavom može se anonimno ispuniti na poveznici zdravstvenisemafor-krijesnica.hr. Prvi rezultati upitnika bit će objavljeni do kraja listopada
Vidi originalni članak

Pokrenut je online servis "Zdravstveni semafor" za prikupljanje iskustava pacijenata i zdravstvenih radnika kako bi se vidjelo što ih najviše muči te ocijenilo zdravstvene usluge, priopćile su u petak udruge i akademske institucije okupljene u mrežu Zdravstveni opservatorij. 

"Što u našem zdravstvu najviše muči građane, a što liječnike i medicinske sestre trebalo bi nam uskoro biti puno jasnije jer je pokrenut online servis Zdravstveni semafor za ocjenjivanje zdravstvenih usluga", priopćio je Zdravstveni opservatorij. 

ŽIVOTNI INTERVJU Dr. Nataša Ban Toskić: Pacijenti me vide kao najbolju prijateljicu

Upitnik o iskustvima s hrvatskim zdravstvenim sustavom može se anonimno ispuniti na poveznici zdravstvenisemafor-krijesnica.hr. Prvi rezultati upitnika bit će objavljeni do kraja listopada.

Zdravstveni semafor ima za cilj prepoznavanje potreba građana i specifičnih problema s kojima se susreću, a posebno ugroženih društvenih skupina, koji imaju najviše problema s pristupom zdravstvenim uslugama.

“Drago nam što smo uspjeli pokrenuti servis za građane i zdravstvene radnike, kako bismo i na ovaj način dali naš doprinos unaprjeđenju dijaloga i bolje čuli jedni druge što je to što nas muči u sustavima zdravstvene i socijalne zaštite", izjavila je Mirela Stanić-Popović, izvršna direktorica udruge Krijesnica, predsjedavajuće članice Mreže. 

KOMENTIRA: MARTINA PAUČEK ŠLJIVAK Liječnički uspjesi često prolaze ispod radara, a ne bi trebali

Istaknula je kako se prikupljanjem iskustava pacijenata i zdravstvenih radnika, Zdravstvenim semaforom usmjerava pažnja javnosti i donositelja odluka na probleme zdravstvenog sustava koji muče veliki broj građana. Stoga članice Zdravstvenog opservatorija pozivaju građane i zdravstvene radnike da u što većem broju ispune upitnik.

Ivan Blažević, direktor zaklade Solidarna, kaže kako se prečesto u Hrvatskoj događa da se problemi u zdravstvu rješavaju vatrogasno tek nakon tragičnih slučajeva ili nakon što se građani dignu na noge. "Sada građani imaju priliku u nekoliko koraka prijaviti nepravilnosti, zadovoljstva i nezadovoljstva koja će objedinjeno slati nadležnim tijelima kako bi mogli raditi na kritičnim problemima sa sustavnim rješenjima."

ODGOVORIO NA OPTUŽBE Vili Beroš: 'Nemamo novih informacija o smrti Matijanića, istup HND-a je neprimjeren'

"Imena ljudi koji prijave nepravilnost bit će potpuno zaštićena te nema potrebe za strahom, a to se naročito odnosi na ljude koji rade unutar zdravstvenog sustava koji ga i najbolje poznaju", istaknuo je Blažević.

Ivica Belina, predsjednik Koalicije udruga u zdravstvu, ističe kako pacijenti već dugo trebaju ovakav servis jer je prikupljanje kvalitetnih informacija ključno da konačno ukažemo na neuralgične točke našeg zdravstvenog sustava.

"Zdravstveni semafor" pokrenut u sklopu projekta Zdravstveni opservatorij, a sam projekt, kako je priopćeno, već je iznjedrio šest javnopolitičkih smjernica za poboljšanje najvažnijih zdravstvenih politika: zdravstvenu pismenost, politiku lijekova, dostupnost skrbi, neformalnu skrb, integraciju skrbi te pedijatrijsku palijativu.

 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare