To je to što me zanima!

Pogled iz zraka: Pelješki most je i dalje gradilište, ne zadugo...

Oko 400 segmenata čelične rasponske konstrukcije dovozit će se brodovima iz Kine, neki dijelovi bit će dugi šest, a neki 12 metara, ovisno je li raspon na stupu sa zategom ili bez njega
Vidi originalni članak

U pogonima u Kini završena je izrada prvog segmenta čelične rasponske konstrukcije za Pelješki most, piše u četvrtak Večernji list. U međuvremenu su došle i fotografije iz zraka u Komarni koje prikazuju kako napreduje gradnja, točnije prikazuju tek gradilište.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Oko 400 segmenata čelične rasponske konstrukcije dovozit će se brodovima iz Kine, neki dijelovi bit će dugi šest, a neki 12 metara, ovisno je li raspon na stupu sa zategom ili bez njega.

IZGRADNJA PELJEŠKOG MOSTA Na Pelješcu niče prvi stup, a u Kini započeli sklapati kolnik...

Prvih 30 segmenata iz Kine za Hrvatsku kreće, kako su kazali u HC-u, sredinom siječnja sljedeće godine i očekuje se na gradilištu krajem siječnja ili početkom veljače. Njihova ukupna težina je 6831 tonu.

Rasponski sklop, odnosno glavna nosiva greda, sastavlja se od elemenata koji su sastavljeni od čeličnih limova zavarivanjem. Dijelovi pojedinih segmenata mosta sastavljaju se u tvornici i onda transportiraju na gradilište. Veličina dijelova koji se mogu sastaviti u tvornici ovisi o mogućnostima njihova transporta do gradilišta gdje će biti sastavljeni u cjelinu koja će biti ugrađena na konačno mjesto u konstrukciji.

Naime, kako objašnjavaju stručnjaci, u tvornici čeličnih elemenata lakše je postići traženu visoku kvalitetu zavara nego na gradilištu pa se nastoji što više zavarivanja obaviti u pogonu. Čelična konstrukcija rasponskog sklopa sandučastog je, odnosno šupljeg presjeka. Čelična greda visoka je 4,5 metara i široka 22,5 metara i bit će ovješena preko kosih zatega na šest armiranobetonskih pilona.

OLEG BUTKOVIĆ: 'Pelješki mora biti gotov do 2023. da ne izgubimo novac...'

Težina svakog 12 metara dugog čeličnog segmenta je 180 do 200 tona. Ukupna težina rasponske konstrukcije Pelješkog mosta iznosit će nešto više od 30.000 tona. Gornja limena ploča glavnog nosača oblikom prati obris prometnice koja se nalazi na njoj.

Izrađena je od čeličnog lima koji je na većini mosta debljine dva centimetra. Unutar nosača smještene su instalacije i staza za pristup, a oblik presjeka nastoji smanjiti utjecaj vjetra na sklop, donosi Večernji list.

Idi na 24sata

Komentari 24

  • 19.12.2019.

    Kinesko smece.Ako ikada i naprave ovan most rok trajanja ce mu biti 5 godina.Kinezi i njihova kvaliteta.

  • 19.12.2019.

    Potez s Pelješkim mostom Dodik je obecao Kolindi !!... tisuce puta sam napisao.....Nema od mosta niš!...Jos jedan Plenkovicev biser,on i kraljica u misiji skupljanja dragog kamenja temeljca.....Tko ce ljepse nanizati...EU traži da prije pocetka gradnje Pelješkog mosta riješimo granicu s BiH..!!!! posrijedi rješavanje pravnog pitanja razgranicenja morske granice bez cijeg rješenja se ne može zapoceti gradnja mosta.... ili bolje receno, ne ce se moci poceti graditi nema kredita iz EU...... pet ( 5 ) vlada gradi taj most , Sanaderova, Kosorkina ,,Oreskoviceva, Karamarkova i sad Plenkoviceva...Dodik brani njihove interese...bbbuuuaahhh....Hvala Milorade, zaštitnice Srba u BiH ...p.s....ja sam Hrvat sa Domovnicom....dakle ne trudite se !!!

  • 19.12.2019.

    --Kako je hdz oodjednom zavolio komuniste..... Uvodi li to Plenkovic komunizam na mala vrata u Hrvatsku?... Zar Amerika više nije veliki prijatelj Hrvatske? ...Hrvatska ce uskoro biti okupirana od Filipinaca, Indijaca, Kineza... ----------------Ponavljam, ucite kineski i ruski....trebati ce vam. ------------------------- Komunjare spašavaju "domoljube".. dotepla ekipa šizofrenika šuti o temi crvenih kmera koji su okupirali HR!....Dok smo prije imali komunjare imali smo tvornice i sad oped cekamo komunjare iz Kine da nas spase od domoljuba!.....bbbbuuuaaahhh

Komentiraj...
Vidi sve komentare