To je to što me zanima!

Platila jaknu pa je vratila, a novac je čekala šest mjeseci...

Izgubljena pošiljka: Trgovac tvrdi da najkasnije 14 dana od povrata robe vraća novac, ali da se jakna zagubila negdje putem
Vidi originalni članak

U studenom sam naručila jaknu u internetskoj trgovini Alabo. Iako sam veličinu odabirala prema njihovoj tablici za mjere, bila mi je prevelika. Narudžbu sam otkazala na linku na njihovoj stranici i za nekoliko dana došli su po jaknu. No novac nikako da stigne, požalila nam se studentica iz Požege.

- Čekala sam više od mjesec dana pa sam im poslala e-mail. Odgovorili su da su mail proslijedili odjelu koji se time bavi. Krajem siječnja su napisali da će novac uplatiti taj tjedan, no nisu. U veljači su prestali odgovarati na mailove. Pisala sam i na njihovu Facebook stranicu, ali tamo takve objave brišu - rekla je čitateljica. Poslala nam je fotografije svojih objava na Facebooku, a vide se i one drugih ogorčenih kupaca.

- Meni kao studentici je puno tih tristotinjak kuna, koliko bi mi trebali vratiti. Jakna je stajala 330 kuna, a 22 kune uzimaju za povrat - dodala je.

Iz tvrtke Alabo su nam odgovorili da rješavaju problem.

- Naručeno kupcima šaljemo iz skladišta u Slovačkoj, a novac vraćamo do 14 dana otkad proizvod stigne natrag u skladište. Dostavna tvrtka koja isporučuje u Hrvatsku i brine o vraćanju izgubila je ono što su nam kupci vraćali u studenom i prosincu. Priznali su pogrešku, no zasad nam odštetu nisu uplatili. Trudimo se ubrzati proces odštete - odgovorili su iz shopa Alabo.

Čekali su da jakna stigne k njima, pa zatim navodno odštetu dostavne tvrtke kako bi vratili novac kupcima.

- Ako se jakna koju sam predala zagubila, to nije moj problem. Želim svoj novac - ogorčena je Požežanka.

U četvrtak popodne nam je veselo javila da je 300 kuna ipak stiglo. Iz Ministarstva gospodarstva kažu da je odavno trebala dobiti novac.

- Trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana otkad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor vratiti potrošaču sve što je platio.

Za kupnju u web shopu, što se smatra ugovorom sklopljenim na daljinu, prema Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo, ne navodeći razlog, raskinuti ugovor u roku od 14 dana, a računa se otkad je primio proizvod - odgovorili su iz ministarstva. Alabo je u Slovačkoj, no internetska stranica je na hrvatskom i ima .hr domenu.

- Web stranica je na jeziku zemlje na čijem je tržištu, što za potrošača može podrazumijevati da ugovor koji sklopi podliježe pravu te države. No u Općim uvjetima trgovca jasno je navedeno kome se moraju obratiti u slučaju reklamacijskog postupka te ne bismo mogli tvrditi da su potrošači dovedeni u zabludu - kažu iz ministarstva.

Na alabo.hr navode da je za sporove nadležna inspekcija u Slovačkoj. Kupci se mogu njima žaliti preko Europskog potrošačkog centra Hrvatska jer tvrtka posluje po zakonima druge zemlje u EU.

Idi na 24sata

Komentari 14

  • ajetodoo 12.05.2019.

    A kod nas nema trgovina gdje vidiš i probaš robu pa se kupuje naslijepo jer je to IN.

  • 12.05.2019.

    Ne radi se o Hrvatskoj posti. Alabo.hr sam organizira povrat robe preko GLS-a. Ako se paket izgubi, GLS plati izgubljenu robu a oni novac ostave sebi. Puno koristim internet shopping i sa GLS-om nikad nisam imao problema. Stvar je u lopovima iz Alabo.hr!

  • 12.05.2019.

    Potpuno ista stvar i kod mene, samo je u pitanju veci novac. Kupio sam dvije trenirke xl, koje su velicinom odgovarale malom djetetu, vjerovatno jer se rade u Kini, i 4 majice. Oko 1500 kuna. Kad sam ispunio formu za vracanje, kazali su mi da je GLS izgubio paket i od tada se ne javljaju. Vec 4 mjeseca. Dao sam slucaj na europski potrosacki centar i jos uvijek nista. Kazu da im se ne javljaju. Moj savjet je IZBJEGAVATI ALABO.hr u sirokom luku. Jedna obicna prevarantska kompanija!

Komentiraj...
Vidi sve komentare