To je to što me zanima!

U Svetoj Nedelji dužnosnicima će plaću određivati - građani

Zaposlenici Gradske uprave imat će fiksni i varijabilni dio primanja, smanjiti će im se plaća za 10 posto, te će im se, ovisno o ocjenama, kvartalno isplaćivati nagrada
Vidi originalni članak

Gradonačelnik Svete Nedelje Dario Zurovec ocijenio je da je taj grad u transparentnosti i novim standardima postao lider u Hrvatskoj te najavio da bi plaće djelatnika Gradske uprave uskoro mogle ovisiti i o ocjeni građana.  

Gradonačelnik Zurovec rekao je da je Sveta Nedjelja prije nekoliko godina krenula u digitalizaciju te su u sklopu novog Geografskog informacijskog sustava (GIS) dostupne sve informacije vezane za urbanističke i prostorne planove grada te komunalnu infrastrukturu.

Besplatna mobilna aplikacija Popravimo.hr

- Svaki građanin može vidjeti i najmanje detalje cjelokupnog gradskog sustava - od transparentnosti prostornih planova do vodoopskrbne mreže, zemljišta, šuma, infrastrukture, a kroz izbor lokacije unutar mape može se prijaviti bilo kakav komunalni problem nadležnim službama. Za sustav postoji i besplatna mobilna aplikacija Popravimo.hr kojom se problem prijavljuje anonimno i putem fotografije - istaknuo je gradonačelnik Zurovec.

Naglasio je kako je komunikacija dvosmjerna te se građani obavještavaju o statusu popravka prijavljenog problema.

Na web stranici Grada Svete Nedelje dostupne su i informacije o količini elektro-magnetnih zračenja čime su, kaže Zurovec, pioniri u državi, a prate ih mnogi gradovi radi osvještavanja ljudi i smanjivanja korištenja uređaja.

Građanima omogućen uvid u ugovore, narudžbenice i fakture

Tu je i Registar javne nabave s potpunim uvidom u ugovore, narudžbenice i fakture, čak i one do 20.000 kuna koje nisu predmet javne nabave, a time niti predmet obvezne objave, rekao je zamjenik gradonačelnika Davor Nađi koji je predstavio Registar javne nabave.

Razvili su i novi alat za građane putem kojeg će moći ocjenjivati djelatnike Gradske uprave. Nađi je objasnio kako će zaposlenici Gradske uprave imati fiksni i varijabilni dio primanja, smanjiti će im se plaća za 10 posto, te će im se, ovisno o ocjenama, kvartalno isplaćivati nagrada. Najlošije ocijenjeni zaposlenici neće dobiti nagradu, a bolji će dobiti veća primanja.

Ocjenjivanje će se provoditi i međusobno unutar uprave, što će ubrojiti u ukupnu ocjenu djelatnika, a najbolji među svima imat će osjetno povećanje pri ukupnom zbroju primanja.

Taj prijedlog mora još potvrditi Gradsko vijeće pa bi njegova primjena krenula s 1. srpnjem, a ocjenjivanje s 1. ožujkom. 

Grad posjeduje certifikat "Transparentna javna nabava".

Idi na 24sata

Komentari 35

  • 22.02.2020.

    Sv. Nedjelja je udaljena od Zagreba samo 10km a po ovom je 20 godina ispred. Odgovorni i civilizirani ljudi. Bravo.

  • nero1234 22.02.2020.

    Smanjiti broj dužnosnika e to bi bila IDA.

  • mestar 21.02.2020.

    Bravo za Most koji je populizirao promjene u birokraciji, sad veliki broj prihvaca, reze birokracijski broj birokrata i ostalih nepotrebnih zaposlenika i troskova. Zato su ih bruzlleske pudlice izbacile onako iz vlade pa se udruzili s apartcicima kukurivcima samo da bi se oni odrzali u vladi i mogu sprovodit plan bruxelleskih klanova.

Komentiraj...
Vidi sve komentare