To je to što me zanima!

Pilot: 'Postoje trenuci u kojima ni ne postoji objašnjenje...'

Ovaj put otišla su dva čovjeka, Marin i Tomislav. Vrhunski pilot , posvećeni svom poslu, zaljubljenici svog poziva, vješti i sposobni pripadnici HRZ, kaže umirovljeni pilot Ivan Selak...
Vidi originalni članak

Umirovljeni pilot Hrvatskog ratnog zrakoplovstva Ivan Selak oprostio se emotivnim epitafom kojeg je posvetio poginulim mlađim kolegama:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Njegovo pismo prenosimo u cijelosti:

“Posao pilota je zahtjevan, složen, težak, riskantan ali i nadasve zanimljiv jer je nesvakidašnji, jer je interesantan, jer je sve samo ne dosadan. Kad kažem riskantan mogao sam reći i opasan, ali to je preteška riječ jer se radi ipak o prihvatljivom riziku ili eto o prihvatljivoj opasnosti pa je onda i posao pilota sam po sebi prihvatljiv kao i dosta drugih zanimanja koja u sebi donose neku dozu rizika (prihvatljivog). Posao vojnog pilota je još malo više, on predstavlja i izazov, on traži posvećenost , on traži vjeru u sebe i svoje kolege, on daje puno, ali puno i uzima…. ovo je taj slučaj, ovo je taj trenutak. On uzima ljudski život. Na svu sreću to je rijetko, na žalost to je mogućnost koja se događala, koja se događa i koja će se opet dogoditi. Koliko god mi lamentirali oko toga, pitanje nije da li nego kada će se dogoditi. Tako je kod nas, tako je i biti će u svim zrakoplovstvima svijeta.

Ovaj put otišla su dva čovjeka, Marin i Tomislav. Vrhunski pilot , posvećeni svom poslu, zaljubljenici svog poziva, vješti i sposobni pripadnici HRZ. Postoje trenutci u kojima ne postoji objašnjenje , ne postoji niti će postojati konačan i istinit zaključak. U kojem ćeš moći reći “e bilo je zato…”. Ovakvih slučajeva nagledah se u životu, ne jednom, ne dvaput, bilo je i malo previše puta. Jednostavno ne objašnjivo. Pravo je svakoga iznijeti mišljenje ali pričati o nekakvim teorijama zavjere tipa jedno ili dvomotorni, o napuhavajućim plovcima, o opremi, o… ma dajte ljudi , eto nek ti otkaže repni rotor (transmisija), ma možeš imat 5 motora , ili hoće li ti plovci pomoći ako iz nekog razloga udariš sa 200km/h u more, nema tu zavjere, nema tu zakulisnih igara, nema tu i neće tu nikada biti jednoznačnog objašnjenja.

TRAGEDIJA KOD ZLARINA Prije pada Kiowe samo se čula psovka pilota i nakon toga muk

U ovom poslu je to nažalost i opcija, ovaj put se dogodila, posljedice su strašne, ali to je onaj prihvatljivi rizik sa kojim se svaki vojni pilot mora pomiriti i biti svjestan da stvari mogu krenuti i po zlu čak i kada letiš “samo” od točke A do točke B, kada letiš i eto neke potpuno “bezazlene” letove . I jedina pouka iz ovog strašnog događaja je upravo to, nema i ne postoje “bezazleni” letovi, nema toga , to ne postoji. Let započinje puno prije sjedanja u kabinu, a završava, nakon gašenja motora i izlaska van letjelice (nekad ni to-drugi put o tome). Marine i Tomislave, kao vaš stariji kolega hvala vam za svaki vaš trenutak proveden u vašoj želji da nastavite putem naših vitezova-pilota koji su dali svoj život za ovu zemlju, za ovu zastavu, za ovu slobodu. Na žalost sudbina je htijela drukčije. I jedino je ona suvislo objašnjenje.

Sudbina je htjela da u vašem pješćanom satu nema više pijeska. Sada ćete u bezvremenskim nebeskim prostranstvima upoznati Vuleta, Marka, Antuna, Miroslava, Rudija, Meša… i ostale junake ove lijepe zemlje . A vašim obiteljima, vašim najmilijima, znam da je njima užasno, da im je najteže, izražavam najdublju i iskrenu sućut. Kolege naše počivajte u miru ili letite beskrajem, vječna vam hvala”, napisao je Selak.

Idi na 24sata

Komentari 16

  • ljubica ljubičica_1 29.01.2020.

    Na kraju će reći da je ljutski faktor kriv!

  • 29.01.2020.

    Ako i dođu do otkrića zbog čega se srušio helikopter, sigurno će to ostati i dalje "nerazjašnjenim okolnostima"

  • Vrac666 29.01.2020.

    Kako nema objašnjenja? Gledam istrage zrakoplovnih nesreča i uvijek se nađe uzrok pada ma kakav god bio

Komentiraj...
Vidi sve komentare