Tisuće kupaca stajalo je prošle subote u redovima ispred Lidlovih trgovina u Velikoj Britaniji kako bi ugrabili inače skupi pjenušac (njihov brend Allini Prosecco) po super jeftinoj cijeni. Cijena je za šest boca bila 20 funti (oko 160 kuna), odnosno 3,33 funte po boci (oko 27 kuna), javlja Independent. Očito su Britanci smatrali kako je riječ o ponudi stoljeća pa se prošek rasprodao u rekordnom roku.
Nakon što su saznali za ponudu, mnogi su kampirali ispred trgovine. No, nije sve proteklo glatko, jer su mnogi ostali praznih ruku.
Najdrastičnije je bilo u Essexu, gdje je čak došlo do fizičkog sukoba između kupaca za ograničenu količinu vina. Policija je uhitila petero ljudi, 17 ljudi je ozlijeđeno, od čega ih je troje u kritičnom stanju.
- Atmosfera u redu prije otvaranja trgovine je bila u znaku nervoze, ljutnje. Dobila sam dojavu da će ponuda biti ograničena pa sam došla dosta rano, već oko 5.30 ujutro. No, ostala sam u šoku kada sam vidjela da je već 45 ljudi u redu ispred mene. Saznala sam da su neki kampirali ispred trgovine dva dana. Kada je trgovina otvorena u 8 ujutro, voditelj poslovnice je izašao van i obratio se kupcima. Mislim da je tada vani stajalo oko 600 ljudi. Rekao nam je da trgovina ima na raspolaganju samo jednu paletu vina i da će ograničiti kupnju na jedan paket od šest boca po kupcu. Ta vijest nije dobro prošla kod kupaca, te su se mnogi počeli derati na voditelja da nisu normalni. I tada je nastao kaos, svi su se počeli gurati, red se izgubio i nastala je prava masovna tučnjava oko toga tko će prvi ući u trgovinu. Dobila sam udarac u glavu i izgubila svijest. Kada sam se došla svijesti sve je već bilo rasprodano - kazala je jedna žena za Southend News Network.
Zaposlenik Lidla, koji je htio ostati anoniman, usporedio je situaciju s radnjom serije Živi mrtvaci, čiji su protagonisti - zombiji.
Policija je potvrdila kako je uhitila pet osoba, i to iz različitih razloga, od kršenja javnog reda i mira do prijetnji i nasilnog ponašanja.
Lidlova akcijska ponuda pokrenula je lavinu komentara na društvenim mrežama, uglavnom negativnih jer su posebno ljuti bili oni koji do vina nisu uspjeli doći.
- Nema više vina u Lidlu. Svi su se gurali da ga kupe - jedan je od komentara kupca koji nije uspio kupiti željeni proizvod po "ludo" niskoj cijeni koju je kompanija oglasila.