To je to što me zanima!

Smiješni splitski 'metro' vlak: Ovako izgledaju propale stanice

Davor Matijević, član splitskog SDP-a, napravio je đir metro linijom i fotografirao neuređeni "metro-željeznički" kolodvor, te dodao kako je gradska vlast nešto što je izgrađeno prije 40 godina svečano otvorila
Vidi originalni članak

Splitska gradska vlast uz veliku pompu otvorila je jučer "metro" liniju od Kopilice do Splita. Sve je to i divno i krasno, ali ta linija već - postoji!

Naime, od 2006. godine postoji željeznička linija od Kaštel Starog do Splita i u suprotnom pravcu, s obaveznim stajanjem u Kopilici.

Linija ide 13 puta dnevno, a karta od Kopilice do Splita i obrnuto stoji devet i pol kuna.

VOŽNJA OD ČETIRI MINUTE Počeo voziti 'splitski metro': Spojili gradsku luku i Kopilicu

Nova linije ide puno češće, svakih 20 minuta, a karta stoji 11 kuna.

Tako oni štedljivi mogu umjesto "metro linije" pričekati vlak i uštedjeti kunu i pol, jer putovanje traje jednako, četiri minute.

Željeznička pruga na toj dionici duga je dva kilometra, a izgrađena je prije više od 35 godina. Vlak će prometovati od 5 do 22 sata.

'Otvorili su nešto staro 40 godina'

Davor Matijević, član splitskog SDP-a, napravio je đir metro linijom i fotografirao neuređeni "metro-željeznički" kolodvor, te dodao kako je gradska vlast nešto što je izgrađeno prije 40 godina svečano otvorila i nazvala svojim projektom:

- Ovaj "metro" može poslužiti jedino stanovnicima Kopilice da brže dođu u centar grada. A to su imali i do sada. Jedino što je novo su drukčiji vagoni i veliki marketing kako bi se stvorio dojam da gradska vlast nešto radi, rekao nam je Matijević

Idi na 24sata

Komentari 100

  • Lutko, pošto je pašteta? 13.06.2019.

    čekaj, čekaj... ako sam dobro shvatila... metro je izgrađen 1970.-ih? znači kite se tuđim perjem i još se sramote kašnjenjem vlaka

  • 13.06.2019.

    HŽ leglo korupcije i kriminala počev od Njezinih uprava unazad 10 godina , pa do samih Sindikata koji tamo zastupaju radnike.

  • zabiti vlaj 13.06.2019.

    Da bi metro bija u funkciji asvaltirali su cestu u Kopilici i normalno zamracili 1,2 kilometra ceste , znaci uzeli lovu a cestu nisu asvaltirali u duzini od 1200 metara. Na kraju preporuka je da se sa autom dode u kopilicu i sa " metroom" ide u grad da bi se grad oslobodio automobila a u kopilici jedva stane oko 30 -ak automobila.A ludega li grada na celu sa oparom i bobanom(napisao sam im prezimena malim slovima jer nisu drugacije zasluzili ).Prejadno.Prozirno ali razotkriveno.

Komentiraj...
Vidi sve komentare