To je to što me zanima!

Otkrili uzrok pada: Zrakoplov je letio brzinom vojnog lovca?

Indonezijski ministar prometa je rekao da se avion penjao brzinom od 1828 m po minuti te da se nijedan putnički ili borbeni avion ne bi pokušao penjati tako brzo
Vidi originalni članak

Indonezijski ministar prometa Ignasius Jonan na saslušanju u parlamentu u Jakarti kazao je da se avion kompanije AirAsia, koji se prošlog mjeseca srušio u Javansko more, prije nego što je počeo padati penjao prebrzo, javlja BBC.

Jonan je rekao da se let QZ8501 penjao brzinom od 1828 metara po minuti te dodao da se nijedan putnički ili borbeni avion ne bi pokušao penjati toliko brzo.

– Mislim da je rijetko čak i za lovca da se bude u stanju penjati brzinom od 1828 metara po minuti. Prosječna brzina komercijalnog zrakoplova vjerojatno je između 304 i 609 metara po minuti jer zrakoplov nije dizajniran za toliko brzo uzlijetanje – rekao je Jonan.

Međutim, agencija AFP prenosi da su stručnjaci opovrgnuli njegove riječi te navode da se "lovac" koji leti na 10.000 metara visine može podignuti visinom od 10.000 stopa u minuti (što je 2000 metara).

Podsjetimo, avion AirAsie koji je putovao od Surabaye do Singapura srušio se u Javansko more 28. prosinca pri čemu je poginulo 162 ljudi. Vjeruje se da je avion u probleme došao zbog oluje koja se približavala. Zasad je iz mora izvučeno nešto manje od trećine poginulih, a prošlog tjedna pronađene su crne kutije.

Idi na 24sata

Komentari 58

  • Prva Proleterska 21.01.2015.

    Climb speed nije brzina, nego brzina penjanja. Nije svejedno brzina penjanja kod uzleta sa 600-900 fit /min i horizontalnom brzinom 300km/h, od brzine penjanja 1800fita/ min i brzine 0.8 M na 35.000 f. Kut je grafićki veći kod uzleta, iako je penjanje manje, nego kut kod brzine penjanja sa 1800 f/m i brzinom 0.8 M Prevedeno : Brzina uzleta 350km/h , brzina penjanja 18fit/s. Pređena distanca je 5km a dobijena visina je 300m . A kod brzine 0.8 M i brzine penjanja 36 fit/sek - /1800f/m / , je pređena distanca 13km i dobijena visina 600m . Svaki grafikon izveden iz toga govori, da taj njihov ministar nema pojma o avionima! Avion je ušao u strižni vjetar - iznenada u suprotni tadašnjem - i piloti su do tada tolko forsirali avion , da kad jih je stigao suprotan vjetar nisu mogli više smanjiti brzinu, te je avion ljeteo odjednom većom brzinom od brzine zvuka i to samo relativno u odnosu na zemaljsku brzinu 0.8M + 300-400km/h odjednom nastale razlike u promenjenom pravcu i brzini vjetra, što sve skupa iznosi 1200km /h odnosno 1.2Maha i gdje otkažu turbine motora iako trup aviona i izdrži nadzvućnu brzinu. Na tom djelu su vjetrovi od 250km/h razlike u smjeru na visini 33.000 fita skoro pa normalni. Za razumjevanje dešavanja: avion leti sa tri brzine.1. je brzina u odnosu na zemlju, koju prikazuje GPS. 2a. brzina je u odnosu na brzinu strujanja vjetra oko aviona od spreda a 2b. brzina je brzina u odnosu na brzinu strujanja vjetra oko aviona al od pozadi !! Avion može ljeteti sa nadzvućnom brzinom u odnosu na zemlju, pa ništa biti neće, još će prije stići do cilja, a može ljeteti daleko sporije, a da upadne u nadzvućnu brzinu i sruši se odnosno, da dođe sa velikim zakašnjenjem na cilj i bez goriva, što se je desilo B777 na letu Peking-London pre 4g vjetrom 300km/h iz pravca 300°

  • ivan015 21.01.2015.

    Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 5 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

  • 20.01.2015.

    Izmišljotine i laži za jadne obitelji poginulih...

Komentiraj...
Vidi sve komentare