To je to što me zanima!

Otkazale kočnice na vlaku kod Rudina, šest poginulih

U najtežoj željezničkoj nesreći u Rudinama je u iskakanju nagibnog vlaka poginulo 6, a 60 ljudi se ozlijedilo. U nesreći u Rijeci ozlijedilo se petero
Vidi originalni članak

U 2009. godini vlakovi HŽ-a nekoliko su puta iskakali iz tračnica. Većinom je uzrok nesreće bio tehnički kvar i ljudska greška. U posljednjoj nesreći na zagrebačkom Glavnom kolodvoru vlak je udario u odbojnik jer su mu se navodno smrznule kočnice. Zadnja željeznička nesreća bila je u Rijeci krajem studenog na kolodvoru Sušak-Pećine. Tada je iskočio teretni vlak s 16 vagona koji je vozio na relaciji Zagreb - Rijeka. Tada je u nesreći bilo lakše ozlijeđeno petero ljudi. Strojovođa vlaka Nenad Juričić tvrdio je da su mu otkazale kočnice. Zbog izlijetanja vlaka u Rijeci policija je istraživala šestero ljudi. Strojovođa je nakon ispitivanja tvrdio da ga je policija maltretirala i da ga je tjerala na priznanje. Na kraju je policija za nesreću u Rijeci osumnjičila dvoje radnika HŽ-a. Utvrdili su da postoje osnovane sumnje da su za nesreću krivi strojovođa vlaka te prometnik na kolodvoru. Prometnik je prema sumnjama policije pustio da teretni vlak s kolodvora krene dalje iako je upozoren da su na prva tri vagona isključene kočnice zbog istrošenosti pločica. Za isto sumnjiče i strojovođu, kojeg su također upozorili na neispravne kočnice, nakon čega je on ipak krenuo prema Rijeci i iskliznuo s tračnica. Šteta zbog iskakanja teretnog vlaka procjenjuje se na 5 milijuna kuna.



U NESREĆI NAGIBNOG VLAKA POGINULO 6 LJUDI

Prije nesreće u Rijeci nagibni vlak je u Rudinama kraj Splita iskočio iz tračnica. U nesreći nagibnog vlaka je poginulo šestero ljudi, a oko 60 ih je ozlijeđeno. Vlak je dan prije nesreće imao problema s tehnikom, a nije mu radio nagibni mehanizam što je prijavio njegov strojovođa. U knjizi prijava stoji da je elektronika 127 puta signalizirala strojovođi da smanji brzinu na 80 km/h zbog neispravnosti naginjanja sanduka tijekom kobnog puta. Ministar Božidar Kalmeta zbog toga je smijenio upravu HŽ holdinga. Istraga je pokazala kako je za nesreću bilo kobno premazivanje tračnica s retardantom.

U OGULINU ISKOČIO TERETNI VLAK
Teretni vlak iskočio je početkom studenog iz tračnicana željezničkom kolodvoru u Ogulinu. Kotač zadnjeg vagona je vjerojatno ušao u trokut ili tzv. 'srčiku' na skretnici te je krenuo u drugi kolosijek, dok ga je vlak vukao za sobom po svom kolosijeku. U nesreći nije bilo ozlijeđenih.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare