Dobili smo dojavu oko tri sata. Na teren smo izašli s tri vozila u kojima je bilo devet vatrogasaca. Prizor koji smo zatekli bio je strašan. Jedna ekipa prvo je morala ugasiti požar na dijelu vozila u kojem je bio motor, a drugi su uz pomoć hidrauličnih škara rezali lim kako bi iz auta uopće mogli izvući nesretnog vozača. Bio je vezan sigurnosnim pojasom i bez svijesti. Intervencija je trajala sat i pol, kaže Damir Jedžud iz osječke profesionalne vatrogasne postrojbe.
Sudar u podvožnjaku na cesti između Osijeka i Sarvaša bio je jedan od najgorih koji su osječki vatrogasci dosad vidjeli. Mazda 323 bila je smrskana do neprepoznatljivosti. Vozač je bio zaglavljen u automobilu, čiji su ostaci bili razbacani posvuda.
Liječnici osječke bolnice još se bore za život vozača Slavka Blaževića (23). U policiji su rekli da o razlozima prometne nesreće mogu govoriti tek nakon očevida. Neslužbeno doznajemo da ni njima nije jasno kako se zabio u zid.
Nažalost, ovo nije prva tragedija koja je zadesila obitelj Blažević. Slavkov brat Igor poginuo je kao 19-godišnjak u prometnoj nesreći prije sedam godina. Na njega je, dok je pretjecao kamion, izravno naletio prometni policajac.
Osječane je nesreća uznemirila jer je riječ o trećem stravičnom sudaru na istome mjestu u samo nekoliko mjeseci. U prve dvije nesreće bilo je dvoje mrtvih...
Nitko od njih nije kočio
U siječnju 2011. godine na istom je mjestu poginuo Željko Šuster (57) iz Osijeka. On se velikom brzinom zabio VW Phaetonom u betonski stup nadvožnjaka. Policija ni tada, kao ni nekoliko mjeseci poslije, krajem lipnja, kad je Goran Volarić (41) Alfom Romeom poginuo na isti način, nije mogla pretpostaviti što se dogodilo ili je prethodilo nesreći. Ni Šusteru ni Volariću policija nije pronašla tragove kočenja.
- Već nakon prve nesreće početkom godine uputili smo zahtjev Hrvatskim cestama da ponovno pregledaju cestu i provjere je li možda neka devijacija skrivila stravičnu nesreću - rekli su nam u osječkoj policiji.
Josip Škorić, član uprave Hrvatskih cesta, smatra da su prometne nesreće dovoljno upozorenje da se ta dionica ceste okarakterizira kao opasna.
Dubravko Kos, šef osječke ispostave Hrvatskih cesta, već za nekoliko dana najavljuje prve sigurnosne mjere.
- Postavit ćemo vibracijsku središnju crtu kojom ćemo vozače koji pređu na suprotni kolnički trak upozoriti na njihov postupak. Nažalost, to neće spriječiti izlijetanja s ceste - kaže Dubravko Kos.
U Hrvatskim cestama su najavili novo vještačenje ceste, premda tvrde da je prometnica svih ovih godina u dobrom stanju. Za nesreće krive brzinu i neopreznost vozača.
Crna točka: Vjeruju i u nadnaravne sile
U Osijeku i okolini mjesto nesreće se već doživljava kao misteriozno. Mještani su počeli pričati o magnetnim silama koje potpuno zagospodare vozilom, a na tom ravnom dijelu ceste neki već vide povremena “sužavanja”, koja iznenade vozače i navedu ih u smrt. Slična “crna točka” postoji u Slavoniji na autocesti, blizu mjesta na kojem je poginuo Toše Proeski.