Nakon što su nezadovoljni korisnici društvenih mreža ismijali novi slogan Hrvatske turističke zajednice krilatica 'Croatia Full of Life' ponovo je predmet sprdnje.
Chevrolet je frazu 'Full of Life' iskoristio za reklamiranje modela malog automobila Spark kojeg su 'tviteraši' opisali kao slabi auto, istu rečenicu u reklami ima i Clio, ali i Danone.
HTZ je slogan odlučila promijeniti nakon 15 godina, a pri odabiru su gledali na 'jednostavnost, fleksibilnost i originalnost'. Izgleda da tvorci slogana, konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, ipak nisu napravili svoju zadaću do kraja jer originalnost baš i ne krasi njihov slogan.
Problemi Hrvatske turističke zajednice mogu se usporediti s onima Hrvatskih željeznica kada su početkom prošle godine od studenata zatražili da im pomognu osmisliti novi slogan, a mnogi su svoje ideje s njima podijelili na Twitteru. Neke od njih bile su 'Tko čeka, taj i dočeka', 'Too slow to be true! (Prespor da bude istinit)' i 'Radije idi autobusom'.