Ako nešto prodajete ili kupujete, za uplatu je dovoljno poslati samo IBAN broj i vaše ime i prezime, a nikako CVC/CVV kod (kod za verifikaciju koji se nalazi na poleđini kartice) kao niti rok važenja i broj kartice
Vidi originalni članak
U Policijskoj postaji Slunj zaprimljena je prijava 37-godišnjakinje koja je 23. svibnja putem lažne SMS poruke na mobitel zaprimila obavijest da joj je obustavljena dostava paketa zbog nepotpune adrese dostave i da preko zaprimljene poveznice internetskog preglednika unese svoju adresu kao i sve podatke s bankovne kartice kako bi se pošiljka mogla isporučiti.
POGLEDAJTE VIDEO:
Preglednik ju je usmjerio na lažnu stranicu trgovačkog društva koje se bavi dostavom paketa na koju je unijela svoje osobne podatke kao i podatke sa svoje bankovne kartice.
Ubrzo nakon toga utvrdila je da je s njenog računa skinut određeni novčani iznos.
Kako se zaštititi od varalica
- Ako nešto prodajete ili kupujete, za uplatu je dovoljno poslati samo IBAN broj i vaše ime i prezime, a nikako CVC/CVV kod (kod za verifikaciju koji se nalazi na poleđini kartice) kao niti rok važenja i broj kartice.
- Više o internetskim prijevarama i kako ih spriječiti možete pročitati na poveznici Web heroj - Ulovimo lika s weba koji tvoje € vreba.
- Također možete prije ili prilikom online kupovine putem servisa CERT iffy provjeriti ima li internetska trgovina obilježja lažnog weba. Sve što trebate napraviti kako bi provjerili internetsku trgovinu je da na stranici https://iffy.cert.hr upišete ili zalijepite URL adresu trgovine koju želite provjeriti.