Portal 24sata.hr u ožujku je ponovno zauzeo prvo mjesto po broju jedinstvenih korisnika, i to u oba tržišna mjerenje, Gemiusu Audienceu i DotMetricsu.
Prema Gemius Audienceu, 24sata.hr zauzima prvo mjesto među hrvatskim portalima s 1,553.053 jedinstvena korisnika, što je u odnosu na veljaču rast od 10.000 korisnika.
24sata su na prvome mjestu ljestvice Gemius Audiencea od 2013. godine, a broj korisnika raste iz mjeseca u mjesec. U listopadu 2016. postali smo prvi hrvatski news portal koji je prešao granicu od 1,5 milijuna jedinstvenih korisnika.
U ožujku su na drugom i trećemu mjestu Gemiusove ljestvice također portali grupe Styria. Večernji list je imao 1,457.014 korisnika, a najposjećeniji internetski oglasnik - njuškalo.hr - 1,438.415 korisnika. Portal express.hr imao je značajan rast i nalazi se u top 10 portala sa 748.087 korisnika.
Poslovni.hr, portal Poslovnog dnevnika, vodeći je hrvatski portal u biznis segmentu sa 629.197 korisnika.
Prema DotMetricsovu mjerenju, 24sata.hr je također u ožujku zauzeo prvo mjesto prema broju jedinstvenih korisnika, s 50.000 korisnika više od prvoga konkurenta. 24sata kao najjači medijski brend u Hrvatskoj sa svim svojim platformama svaki dan doseže između 1,5 i 2 milijuna ljudi!