To je to što me zanima!

Opel tvornički ugrađuje LPG plinsku instalaciju u 7 modela

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Opelovi modeli na autoplin predstavljaju izvrsnu opciju za vozače koji žele sniziti troškove uz ekološki prihvatljiviju vožnju. Dostupni su uz nisku doplatu, tvorničku ugradnju i puno tvorničko jamstvo
Vidi originalni članak

Provjerite bogatu ponudu Opelovih LPG modela.

O LPG-u

LPG (skraćeno od Liquefied Petroleum Gas) je ukapljeni naftni plin poznat još i kao autoplin ili tekući plin. Pri relativno niskom tlaku pretvara se u tekućinu i kao takav može se pohraniti u tekućem obliku u rezervoaru vozila. U tekućem stanju tako zauzima samo 1/260 svoje plinovite zapremine. To omogućuje pohranu relativno velike količine energije na malom prostoru u vozilu.

Izgaranjem 1 kg LPG-a dobiva se znatno manje CO2 nego primjerice izgaranjem benzina, koji emitira najviše CO2. Uz manju emisiju ugljičnog dioksida, LPG je i ekološki prihvatljiviji.

Uz stalne promjene cijena goriva i sve veću ekološku osviještenost društva, Opel je svojim LPG modelima ponudio rješenje za one koji paze na troškove i okoliš. Opel nudi 8 LPG modela: Corsa, Astra (5 vrata i Sports Tourer), Zafira Tourer, Insignia, Meriva, Mokka i Adam.

Dostupnost

Za punjenje rezervoara LPG-om treba jednako vremena kao i za punjenje običnog goriva – i cijeli je postupak jednako siguran. LPG je dostupan na više od 300 lokacija u Republici Hrvatskoj i preko 22.500 lokacija u Europi.

Prednosti LPG-a

EKONOMSKE PREDNOSTI

Proizvodeći LPG modele, Opel nudi privlačnu alternativu vozačima koji paze na troškove i okoliš. Bez obzira na godišnju kilometražu, s LPG-om znatno smanjujete troškove: preko cijene goriva koja je gotovo dvostruko veća od cijene LPG-a, ali i preko posebnog poreza na motorna vozila koji je niži za vozila s nižom emisijom CO2.

Bez pojačanog održavanja i uz dvostruko brži povrat investicije nego kod naknadne ugradnje, lako je izračunati višestruku isplativost Opelovih LPG modela.

PRAKTIČNE PREDNOSTI

Veća kvaliteta zbog tvorničke ugradnje LPG-a za koju se dobiva puno jamstvo proizvođača. Motor je prilagođen posebnim zahtjevima rada na LPG, a kupnja vozila koje je tvornički opremljeno motorom na LPG nosi brojne prednosti za kupce.
Dodatni rezervoar s LPG-om povećava vozni doseg na više od 1400 km kada se kombiniraju LPG i benzin i do 500 km samo u LPG načinu rada.
Autoplin ili LPG najšire je dostupno alternativno gorivo na svijetu.

SIGURNOST

Zahvaljujući detaljnim testnim postupcima i visokim standardima kvalitete koji uključuju sveobuhvatno ispitivanje i testove sudara, Opel nudi „ključ u ruke” koncept pogona na LPG i beskompromisno rješenje za kupca.

Testiranje pod punim opterećenjem na stazi.
Testiranje na buku, vibracije i izdržljivost dijelova.
Testiranje ponašanja pri kretanju.
Funkcionalno testiranje sigurnosnih sustava.
Ispunjenje svih crash-test zaštitnih zahtjeva.

Upravo se zato Opelovi LPG sustavi tvornički instaliraju u dijelove automobila koji su zaštićeni od sudara pa su stoga optimalno integrirani u sigurnosnu strukturu vozila.

EKOLOŠKE PREDNOSTI

Emisija CO2 u LPG načinu rada do 15% je manja nego kod uobičajenih verzija motora na benzin.
LPG oslobađa do 80% manje dušikova oksida od dizelskog motora i gotovo ne emitira čestice ni čađu.

Opelovi modeli na autoplin predstavljaju izvrsnu opciju za vozače koji žele sniziti troškove uz ekološki prihvatljiviju vožnju. Dostupni su uz nisku doplatu, tvorničku ugradnju i puno tvorničko jamstvo.

CORSA 1.2 LPG

Corsa 1.2 LPG nudi se sa svim paketima opreme osim kod Corse Cosmo s 5 vrata.

3 VRATA / 5 VRATA
Snaga: 83 KS
Potrošnja LPG-a: 6,8 / 7,1 l/100km
Emisija CO2: 110 / 115 g/km
Doplata za LPG: 4 200 kn

MERIVA 1.4 LPG

Meriva 1.4 LPG nudi se sa svim paketima opreme, osim na opremi Selection.

Snaga: 120 KS
Potrošnja LPG-a: 7,4 l/100km
Emisija CO2: 121 g/km
Doplata za LPG: 4 000 kn

ASTRA 1.4 LPG

Astra 1.4 LPG nudi se sa svim paketima opreme.

Snaga: 140 KS
Potrošnja LPG-a: 7,2 l/100km
Emisija CO2: 117 g/km
Doplata za LPG: 2 500 kn

ASTRA SPORTS TOURER 1.4 LPG

Astra Sports Tourer 1.4 LPG nudi se sa svim paketima opreme.

Snaga: 140 KS
Potrošnja LPG-a: 7,3 l/100km
Emisija CO2: 119 g/km
Bez doplate za LPG!

MOKKA 1.4 LPG

Mokka 1.4 LPG nudi se na Enjoy Plus FWD i Cosmo Plus FWD modelima.

Snaga: 140 KS
Potrošnja LPG-a: 7,7 l/100 km
Emisija CO2: 119 g/km
Doplata za LPG: 4 200 kn

ZAFIRA TOURER 1.4 LPG

Zafira Tourer 1.4 LPG nudi se sa svim paketima opreme.

Snaga: 140 KS
Potrošnja LPG-a: 8,6 l/100 km
Emisija CO2: 139 g/km
Doplata za LPG: 6 000 kn

NOVA INSIGNIA 1.4 LPG

Nova Insignia 1.4 LPG dostupna je u svim karoserijskim izvedbama, na paketima opreme Insignia, Edition, Active Plus i Cosmo.

4 I 5 VRATA / SPORTS TOURER

Snaga: 140 KS
Potrošnja LPG-a: 7,6 / 7,9 l/100km
Emisija CO2: 124 / 129 g/km
Doplata za LPG: 6 000 kn

Idi na 24sata

Komentari 4

  • akreca 05.11.2014.

    svaka cast za Opel. ovo ce im donijeti ako ne staru slavu onda mnogo pozitivnih ocjena i novih kupaca. ja sam licno odusevljen ovom akcijom.

  • MiroslavKrlić 05.11.2014.

    Na svih 7 modela opela koji se nude sa tvornički ugrađenim plinskim sustavom nuje potrebno koristiti lubrikate jer je glava motora sa ventilima modificirana za rad na LPG. Upravo u tome i je razlika između naknadnih ugradnji i tvorničkih. Osim toga povečani su ulazi točenja plina pa je vrijeme točenja znatno smanjeno,prekidač za prebacivanje plin-benzin integriran je u konzolu vozila tvornički modificiran i pokazivanje količine plina u rezervoaru prikazuje se na pokazivaču za benzin tako da kada vozilo radi na benzin isti instrument pokazuje stanje benzina u rezervoaru a kada radi na plin tada isti instrument pokazuje stanje.količine plina u rezervoaru.

  • ŽeljkoMikačić_1 04.11.2014.

    samo se piše hvalisavo, ali niko ne spominje da se treba dodavati lubrikant, da se poslije vožnje s dva rezervara plina vozi jedanbenzina.. litra lubrikanta jako brzo ode a cijena mu je od 90 do 160 kn/ lit. ovisi o proizvođaču. u moju je zafiru prije 8 godina ugrađen plin kod opela,nismo dobili nikakvu informaciju o lubrikantu i ugrađivanju dijelova za lubrikant- rezultat poslije 100.000 km pregaranje ventila, šteta 8000 kn plus ugradnja sistema za lubrikant preko 1000 kn. i sada ima problema s plinom. vjerujem da je tvornička ugradnja potpuno u redu, i da će motor dulje trajati. ali zašto se takove stvari ne kažu potencijalnim kupcima ? s poštovanjem mikačić

Komentiraj...
Vidi sve komentare