Apsolon d.o.o. najveća je neovisna hrvatska konzultantska tvrtka. Kao savjetnik za uspješnije poslovanje u digitalnom dobu, podržavaju tvrtke u uspješnoj prilagodbi promjenama i pretvaraju njihove vizije u konkretan organizacijski uspjeh. Na natječaj 24sata i partnera Poslodavac za 5 prijavile su ih tri djelatnice Odjela za društveno odgovorno poslovanje (DOP): Tea Kurfürst, Dora Sandalić i Nika Starčević.
Opisale su nam zbog čega vjeruju da upravo njihova tvrtka zaslužuje titulu i nagradu Poslodavac za 5.
- Apsolon je tvrtka u kojoj sam počela svoj profesionalan rast nakon završenog fakulteta te sam se od prvog dana osjećala kao dio tima. Upoznala sam jako puno kvalitetnih i stručnih ljudi koji nesebično dijele svoja znanja sa mnom i omogućuju mi da svakim danom budem sve bolja. Ovdje imam priliku raditi na vrhunskim projektima, vrlo raznolikoga karaktera, što posao čini dinamičnim, uzbudljivim i odgovornim. Kolegice i kolege s kojima radim veliki su stručnjaci od kojih mogu puno naučiti. Kad bih morala izdvojiti nešto što najviše volim u Apsolonu, to bi bili ljudi, tim ljudi s kojima radim svakog dana – kaže nam Dora Sandalić, mlađa savjetnica u timu za digitalno savjetovanje. Za voditelja razvoja digitalnih proizvoda, Ivana Ivančića, posao je velik dio života.
- U njega ulažem razum i srce, a rad u Apsolonu za mene je poput sporta, u kojem sam isto tako entuzijastičan. Postoji puno raznih motocikala između kojih možeš birati. Možeš uzeti motocikl koji je velik, spor i udoban. S druge strane možeš uzeti malen, brz i uzbudljiv motocikl. Svaki odabir je legitiman dok zadovoljava tvoje potrebe i izaziva ti osmijeh. Apsolon je moj supersportski motocikl. Konstantno mi daje nove izazove, pomiče barijere i tjera me da učim. Nije uvijek lako izabrati motocikl, ali znaš kad pogodiš onaj koji ti odgovara – pojasnio je Ivan Ivančić. Za Teu Kurfürst, savjetnicu za pripremu i provedbu projekata za ruralni razvoj, Apsolon je tvrtka koja prepoznaje mlade talente.
- Vremena se mijenjaju, ali jedno je konstanta, u Apsolonu uvijek radi paleta kvalitetnih i različitih ljudi koji se međusobno sjajno dopunjuju i ostvaruju vrhunske rezultate.
Apsolon prepoznaje mlade talente i daje im priliku za profesionalni rast. Rad na zanimljivim projektima u različitim industrijama, učenje od iskusnih kolega te razvijanje vlastitih vještina i sposobnosti paket su koji svaki djelatnik dobije i na njemu je da ga iskoristi najbolje što zna. Apsolon nije samo tvrtka, to je okruženje u kojemu svaki dan pomičeš vlastite granice i izlaziš iz svoje zone komfora, a upravo to je neophodno za privatni i profesionalni razvoj u brzom vremenu u kojem živimo – kaže Tea.
Ključna područja Apsolonova djelovanja su digitalna transformacija poslovanja, pametna uprava te financijsko i poslovno savjetovanje. Na tržištu su 13 godina te imaju više od 50 zaposlenika.
- Vjerujemo da svojim primjerom možemo biti inspiracija drugim tvrtkama i time potaknuti stvaranje odgovorne poslovne zajednice koja udružena može učiniti mnogo – smatraju u Apsolonu. Predsjednica Uprave Nataša Ćurić Martinčević ističe kako konstantno ulažu u razvoj svojih zaposlenika jer jedino tako mogu pružiti najkvalitetniju uslugu svojim klijentima.
- Jako smo ponosni na to što smo ušli u tri najbolja poslodavca, s obzirom na to da je i to potvrda kako se trud koji ulažemo prepoznaje. Mi poslujemo u industriji znanja i nama su potrebni izvanredni ljudi kako bismo pružili vrhunsku uslugu svojim klijentima. Zbog toga neprestano ulažemo u razvoj svojih zaposlenika, pažljivo biramo nove zaposlenike i neumorno radimo na poboljšanju organizacijske klime i angažmana zaposlenika. Organizacijsku klimu redovno mjerimo, slušamo svoje zaposlenike i poduzimamo korektivne akcije tamo gdje je to potrebno – kaže predsjednica Uprave. Opisala je i kako su prebrodili korona krizu.
- U situaciji pandemije bili smo među prvim tvrtkama koje su proglasile 100 posto rad od doma za sve zaposlenike s obzirom na to da nam je zdravlje i dobrobit naših zaposlenika na prvome mjestu. Rad od doma nije nam bio velik izazov s budući da smo proteklih nekoliko godina intenzivno radili na svojoj digitalnoj transformaciji, koja je, između ostalog, uključivala digitalnu komunikaciju i kolaboraciju na daljinu te niz alata kojim različite interne procese obavljamo digitalnim kanalima. Dodatno smo u krizi izmjerili organizacijsku klimu te psihološko stanje svojih zaposlenika kako bismo mogli ojačati organizacijski imunitet i poboljšati angažman zaposlenika – rekla je Ćurić Martinčević.