Uz Magenta 1 Business pakete možete biti sigurni da će kompletna infrastruktura uvijek raditi jer dobivate smart internet platformu koja omogućava neprekidan rad uz 4G backup
Svaki poduzetnik za svoj svakodnevni rad treba savršenu komunikacijsku mrežu. Bez obzira imate li frizerski salon, odvjetnički ured, butik ili trgovinu namirnicama, brza, sigurna i pouzdana Internet veza je neophodna, kao i back up podrška te antivirusna zaštita. Budući da prema podacima Državnog zavoda za statistiku čak 96 % poduzeća u Hrvatskoj ima pristup internetu, a 64 % poduzeća upotrebljava mobilni pristup internetu, jasno je koliko su tvrtkama nove komunikacije postale neophodne za rad.
Maksimalno siguran i pouzdan pristup internetu nužan je i za fiskalizaciju. Da bi fiskalizacija odnosno izdavanje računa funkcioniralo dobro, važno je bilo prilagoditi postojeće ili nabaviti elektroničke naplatne uređaje s programom koji omogućuje elektroničko potpisivanje elemenata računa i elektroničku razmjenu podataka s Poreznom upravom. U 2014. godini kroz fiskalizaciju je izdano više od dvije milijarde i 300 milijuna računa, a u kunama to je više od 59 milijardi i 761 milijun kuna. Pad interneta samo na nekoliko sati svakom poslodavcu donosi na tisuće kuna štete.
Poznavajući potrebe poduzetnika i želeći im osigurati najbolje uz stručnu podršku, Hrvatski telekom kreirao je Magenta 1 Business pakete koji nude flat proizvod s maksimalnim brzinama internetske veze na svojim lokacijama, na mobilnoj i fiksnoj mreži. Bez obzira na veličinu tvrtke, uz Magenta 1 Business pakete možete biti sigurni da će kompletna infrastruktura uvijek raditi jer dobivate smart internet platformu koja omogućava neprekidan rad uz 4G backup. Osim toga, nećete morati razmišljati niti o mogućim hakerskim napadima jer Magenta 1 Business paketi osiguravaju trostruku zaštitu od računalnih napada.
A da bi povećali svoju produktivnost i bili fleksibilniji u poslu, paketi uključuju Cloud Storage od čak 1 TB za pohranu podataka tako da je moguće raditi s bilo kojeg uređaja i lokacije. U sklopu premium korisničke podrške posebno obučeni agenti su u svakom trenutku na usluzi što jamči brz i efikasan otklon mogućih poteškoća i problema.