Jasna je činjenica kako je konkurencija turističkih destinacija velika te kako rezultati ne dolaze sami od sebe, čak ni u zemlji poput Hrvatske koja ima ogromni potencijal za privlačenje turista. Gosti su sve zahtjevniji te očekuju puno više za svoj novac nego što je to bilo prije. Znamo da je jedan od načina utjecaja na kupca kvalitetni marketing i promocija, no među komunikacijskim taktikama koje su u promociji turističke destinacije zastupljene, odnosi s javnošću i oglašavanje su najvažniji.
Ciljevi marketinške politike u turizmu za 2014. godinu odnosili se na postavljanje Hrvatske na mjesto jedne od vodećih turističkih zemalja Mediterana te na usmjeravanje promidžbenih napora promicanju Hrvatske kao turističke zemlje te o čuvanju i vrednovanju nacionalnih prirodnih i kulturnih vrijednosti.
Prema prognozama Svjetske turističke organizacije, očekuje se da će Hrvatska uz tržište Mediterana imati i dalje rastuće stope turističke aktivnosti.
Hrvatska turistička zajednica nositelj je marketinga i promocije u Hrvatskoj, a odnosi s medijima imaju važnu ulogu. Već nekoliko godina Hrvatska turistička zajednica provodi projekt “Volim Hrvatsku“ koji predstavlja pravi primjer kako promotivne aktivnosti u turizmu s naglaskom na odnose s javnošću mogu polučiti velik uspjeh na nacionalnoj razini.
Ciljevi projekta „Volim Hrvatsku“ uključuju uređenje i oplemenjivanje turističkog prostora/ destinacije i okoliša te poboljšanje raznovrsnosti i kvalitete pojedinih elementa kao i ukupne ponude. Projekt se zalaže i za poticanje razvoja novih proizvoda u različitim segmentima turističke ponude, unapređenje elemenata i kvalitete turističkog proizvoda/ponude te poticanje razvoja turističkih inicijativa i proizvoda na netradicionalnim i nerazvijenim turističkim područjima.
U skladu s tim, potrebno je i poticanje kulturno-turističkih inicijativa i događanja temeljenih na tradicijskoj, povijesnoj i kulturnoj baštini, unapređivanje djelovanja turističke infrastrukture, turističkih zajednica na nerazvijenim područjima, podizanje razine gostoljubivosti i stvaranje klime dobrodošlice te razvoj svijesti o značaju turizma za podizanje ukupne kvalitete življenja.
S ciljem promocije projekta i raznih aktivnosti „Volim Hrvatsku“, Hrvatska turistička zajednica izrađuje promotivne materijale, promovira projekt u medijima te emitira pjesmu ''Lijepa naša Hrvatska''. Isto tako provodi se ocjenjivanje a najuspješniji subjekti u akcijama dobivaju statue i priznanja. Provode se razne akcije uređenja i čišćenja okoliša pomoću kojih se pokušava povećati svjesnost u javnosti o zaštiti okoliša. Također, organiziran je i natječaj koji uključuje djecu, te se putem njega pokušava od malih nogu usaditi osjećaj za poštovanje prema okolišu i prirodi oko nas. Natječaj se zove Djeca – čuvari prirode gdje se djeca natječu raznim radovima.
Kako navode iz HTZ-a, čovjek-ključ uspjeha u turizmu je sastavni dio nacionalne akcije Volim Hrvatsku, usmjerene podizanju razine gostoljubivosti i stvaranju klime dobrodošlice. Svrha projekta je obuhvatiti sve djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju slike gostiju o Hrvatskoj kao gostoljubivoj i privlačnoj turističkoj destinaciji i one koje radom mogu utjecati na podizanje kvalitete usluge u turizmu.
Putem nacionalnog projekta Volim Hrvatsku, Hrvatska turistička zajednica promovira Hrvatsku kao sigurnu, privlačnu i ugodnu za boravak stanovnicima i turistima. Projekt je prisutan u svim sferama ove gospodarske grane a i šire.
Primjer HTZ-a, koji u praksi pokazuje kako korištenje uspješnih taktika promocije poput oglašavanja i odnosa s javnošću, poboljšava reputaciju i poziciju Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije.