To je to što me zanima!

Od malih nogu: "Želimo biti poduzetnici i puno zarađivati"

Ekonomski fakultet održava radionice za djecu iz vrtića koja uče kako osnovati tvrtku. Učili su mali splitski poduzetnici i što je nabava, proizvodnja, financije, marketing, prodaja...
Vidi originalni članak

Od plutenih čepova pravim zvijezde. Možda ću si zaraditi još kuna da si kupim legiće. Najmanje mogu koštati 15 kuna, a imam 30 kuna od prije, pa ćemo nešto još i zaraditi.

Ispričao nam je to Ivan Gudelj (5). Ivan je s ostalom djecom iz Dječjeg vrtića Smokvica iz Splita nedavno bio na poduzetničkoj igraonici koje za predškolski uzrast organizira splitski Ekonomski fakultet. Mališanima od 4 do 7 godina osmišljene su tri faze kako bi upoznali što je to poduzetništvo i kako se postaje poduzetnikom, a time se željelo upozoriti i na važnost učenja te obrazovanja od malih nogu, ali i jačati veze Ekonomskog fakulteta u Splitu s lokalnom zajednicom. Radionice je inicirala Marina Tudor, majka 6-godišnjeg Vite koji pohađa Smokvicu, a ujedno i zaposlenica Centra za cjeloživotno obrazovanje odraslih Ekonomskog fakulteta. Poduzetnički pothvat vrlo su ozbiljno shvatili braća Ivano (6) i Roko (4) Miloš. Namjestili su kravate i hrabro krenuli u prodaju svojih rukotvorina.

- Izradio sam male snjegoviće, sobove, slike i okvire. Sam sam smislio i napravio i ukrasnu pletenicu od vune. Želim postati poduzetnik i zarađivati puno novca. Mama mi je stavila kravatu za prodaju i dobro mi stoji – rekao nam je Ivano Miloš.

U prvoj su fazi dvije djelatnice Ekonomskog fakulteta u Splitu posjetile Dječji vrtić Smokvica na splitskom Pazdigradu te im kroz igru, slike i priču razjasnile što je uopće fakultet, tvrtka i od čega se sastoji. Učili su mali splitski poduzetnici i što je nabava, proizvodnja, financije, marketing, prodaja...

- U drugoj fazi djeca su sama u vrtiću ‘odrađivala’ poslove koji se rade u svakoj tvrtki. Proizvodili su svoje proizvode, kao što su božićni ukrasi, čestitke i slično. Svakom proizvodu odredili su cijenu. Ideja je bila prodati proizvode kupcima, a kako su naučili da proizvode kupci ne kupuju bez da ih se uvjeri, potrudili su se i oko pripreme reklame za prodaju tih proizvoda, kao što su bili izrada plakata, pjesma ili ples. Neki su na vrijeme pripremili i svoje male blagajne u koje su od početka isplanirali gdje spremiti zarađeni novac – objasnila nam je Marina Tudor.

Idi na 24sata

Komentari 9

  • Bože Dragi 10.01.2017.

    Nema problema ,neka vas roditelji učlane u HDZ-eovu mladež i za početak na tečaj đeparenja

  • slatko volim 10.01.2017.

    Na faksu igraonice za djecu vrtićke dobi? E pa svašta. Što nisu Keruma pozvali u vrtić da im održi seminar kako je on postao poduzetnik, a ekonomskog faksa vidio u prolazu.

  • John Doe Jr. 10.01.2017.

    tako je ivica todorić razmišljao kad je bio mali i kad se pojavio otac domovine general tuđman san mu se ispunio

Komentiraj...
Vidi sve komentare