Očevid je trajao više od četiri sata na mjestu sudara dva teretna vlaka. Radi se o opsežnom poslu koji nismo dovršili. Posebice jer je lokomotiva vlaka koji je naletio na zaustavljenu kompoziciju u takvom stanju da se u nju nije moglo ući, a kamoli napraviti sve što je potrebno u takvim situacijama. Očevid ćemo nastaviti za par dana. Prvo moramo snimiti stanje u lokomotivi, gdje za sada ne postoje uvjeti ulaska u nju, kazao nam je Bojan Obradović, zamjenik bjelovarske Općinske državne odvjetnice, koji je vodio očevid kod Majurca, gdje je na pruzi Križevci – Lepavina u srijedu oko 5,45 sati teretni vlak naletio na drugi teretni.
Pored vještačenja lokomotive trebaju se pregledati i svi nadzorni uređaji koji su postavljeni na tom dijelu pruge kako bi se utvrdilo je li signalizacija bila ispravna ili se radi o ljudskom propustu. Srećom, nitko nije poginuo, ali je materijalna šteta velika.
Neslužbeno smo doznali da su oba strojovođe, završila u koprivničkoj Općoj bolnici. Navodno je stariji, koji je vozio drugu kompoziciju vlaka s nekih 16-tak vagona, teže ozlijeđen, jer se radi o lomu stopala. Drugi strojovođa ima lake ozljede i nešto je mlađi od prvoga.
Podsjetimo, u strašnom srazu dvije kompozicije vlakova kod Majurca, u smjeru Koprivnice iz tračnica iskočilo je najmanje šest vagona i u tijeku su radovi kako bi se u što kraćem roku normalizirao promet prugom Križevci-Koprivnica i dalje za Mađarsku. Dok se ne uspostavi redovan promet, putnički prijevoz se odvija kombinirano. Putnike se od Križevaca prevozi autobusima do mjesta gdje se ukrcavaju na vlak i idu dalje za Koprivnicu.
Podsjećamo da je teretni vlak tvrtke ENNA Transport, na u brzini je naletio na teretni vlak HŽ Carga koji je stajao nasred pruge. Teretnjak HŽ-a zaustavio se, navodno, zbog kvara, i to petstotinjak metara prije željezničkog stajališta Majurec.